Ela gözlüm şuh bakışlım şöyle el ele verelim, Ruhu sıyıralım tenden hakikatle donanalım, Hiçlik tılsımını bulup yönü Hakk’a çevirelim, Nevri dönmüş gönülleri Hakkın vadine banalım!
Erenlerin çadırında yarenlere post olalım, Aşkı yaratan aşkına aşkı ile mest olalım, Hiçlik meyinden içelim sevenlere dost olalım, Ehli hali bilenlere gülistandan gül sunalım!
Tüm fahişe duygulara sevgi ile gem vuralım, Aklımızın süzgecinde istişareye duralım, Aşkın kanunu ne ise ehli mürşide soralım, Pervane âşıklar gibi aşkın odunda yanalım!
Sorulmayan suallere derinlerden ses olalım, Kararmış tüm gönüllere sevgiyle makes olalım, Aşk dergâhında neyzenin neyine nefes olalım, Kerem’e Aslı’yı bulup Mecnun’u çölde analım!
Postmodern dünya dediler değişti rengi düşlerin, Geçilmiyor kib(i)rinden istihzalı gülüşlerin, Sonu gelmez çılgınlığın ifratlara gidişlerin, Simurg gibi yana yana küllerimize konalım!
Kesildi sesim nefesim şerlerden hayır süzelim, Sineyi yâre yaslanıp kâkülüne gül dizelim, Sevgisiz nasıl yaşanır aklım almıyor güzelim, Aşk yağmurunda beraber sırılsıklam ıslanalım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİMURG GİBİ YANA YANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİMURG GİBİ YANA YANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer şairim yürek sesinizin mısralara yansıdığı güzel bir eserinizi beğenerek okudum akıcı bir dil kullanılmış mısralar arası akıcılığı ve bağlantısı mükemmel yüreğine ve kalemine sağlık nice güzel eserler sayfanızda okumak dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla