Okuduğunuz şiir 26.4.2021 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
⚘TÜRK MİLLETİ ADINA!⚘
Sanki dünya değil de balta girmemiş orman Zayıf "tavşan" hükmünde; avlayan avlayana... Kastı ceddime dârsa yırtılır hüküm, ferman Sözüm "tek dişi kalmış" hırlayan, havlayana!
Şerefli tarihimin her sayfası açık, net Arşivin şehadeti şüpheye yer bırakmaz Ne kadar ıkınsanız beyhûde, boşa gayret Soykırım arayana mazimden Hitler çıkmaz
İlâhî bir ülkünün kodu var genimizde Sarp dağların yokuşu dizimize düz gelir Rütbelerin şâhıdır şehâdet dinimizde Ölümü öldürene tehditiniz vız gelir
Sanmayın Ermenistan; ya da Suriye, Irak Burası Anadolu; burda yiğit, er bitmez! Cesaret soyadımız, esaret bize ırak Şanlı ırkıma destan, türküme zafer yetmez!
Korkumuz olsa idi iblisin çetesinden En geç Onbeştemmuz’da kırardık yayı, oku Türk’e parmak sallarken okyanus ötesinden Rezil tarihine bak, kahpeliğini oku!
Ne zaman şaha kalksa Müslüman Türk’ün atı Etrafı çok geçmeden çakallarla çevrilir Vahşilik ve kan dökmek her çakalın fıtratı Ormana otağ kuran milletim bunu bilir!
Bilir ki; zalime set dün bizdik bugün de biz Biziz haçlı güruhun önündeki tek engel Maske taksa da bazen sırıtan o çirkef yüz Ülkem için saklandı ucu zehirli çengel
Bir çengel ki; kimi gün, ASALA’ydı ucunda Ya da nifak tohumu; bizi bize düşüren. Yine aynı mihraklar; PYD’yi avcunda Oyuncağa çevirip, balon gibi şişiren.
Gâye; sömürülürken müslüman coğrafyası Dur demesin Türkiye; sessiz kalsın yalana. Sözde, medeni denen sömürgeci mafyası Yine eskisi gibi devam etsin talana
Bu terörün merkezi ne Botan’dır ne Kandil Dost görünen devletler bahçeme diken eken! Ne telaş ne yaygara; ne kardeşi yakan dil Birlik ve beraberlik! Budur bize gereken.
Olur ya bazen insan kinle sıkar dişini Lav çıkar gözlerinden an gelip canı yansa Türk’e has meziyettir; affeder kardeşini Bal akar sözlerinden; "Söz konusu vatansa!"
Tehdit büyük olsa da öncekine kıyasla Savaş mukadderatsa tüm meydanlar Türk’e dar Alsancak burçtan inmez, vatan bölünmez asla Bu ruh bizde oldukça; yaşar sonsuza kadar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
⚘TÜRK MİLLETİ ADINA!⚘ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
⚘TÜRK MİLLETİ ADINA!⚘ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cem olup gelseniz ne vatana can bedava öne çıkan ne varsa acımadan ezeriz ahretten önce gelir vatan dediğim dava NE MUTLU TÜRKÜM deyip alnı açık gezeriz
Şiire, kaleme, yüreğe bir maşallah çekmek gereğini ile mısralar birbiri ardına yürek burkan, hırsa bozan, kendini anlatan, bizi anlatan, Türk'ü anlatan, özyurdumda olanları anlatan her bir mısranın kalbine taht kurup özünden sözünden minnetle gönülden kutluyorum sevgili Mecit Aktürk Kardeşim. Şiir günün, tüm zamanların, asra gönderi yapmanın şiiri idi bence.
Kalb-i kutlamamla birlikte şiiri seçkiye alan kurula da ayrıca teşekkürümle, dua ile, sevgiyle, saygıyla selamlıyorum...
Mecit bey kardeşim şüphesiz her şiiriniz takdire şayan ama bu şiiriniz sadece güne değil gönüllere de tahtını kuracak; güncelliğinin yanında hislerimizin de tercümanı olmuş. Fondaki resim ve üzerindeki bilgi notları da Şiirin tacı olmuş. Değerli üstadım içtenlikle kutluyorum.
Rusların yönetiminde teslim alınan bir Türk köyündeki on yaşlarında bir erkek çoçuğunun canlı canlı derisi yüzülerek, kaç dakikada öleceği dahi test edilmiştir ermeni katiller tarafından. Olaya şahit olan rus subay anılarını anlatırken ermenilerin yaptığı canavarliklara isim bulamamış, insanlığından utandığını ifade etmiştir.
...
Maalesef ki iki kutuplu ikiyüzlü dünyada ölenler, hakları gasp edilenler müslüman ise Türk ise sağır ve dilsiz kalmaktadır insanlık.
Filistin'deki trajedi, Doğu Türkistan'da yaşanan mezalim, dün Bosna katliamı, Arakan, Suriye vs vs Birinci Dünya Savaşı yıllarında ermenilerce katledilen 600 bin Türk....
Doğu ve güney sınırlarımızı tanımayan, binlerce tır silah ve mühimmatı pkk'lı Teröristlere gönderip, eğitimler veren amerika'dan başka ne beklenebilir ki...
Doğu'da hâlâ açılmayı bekleyen onlarca toplu mezarda kıyıma uğramış, ermenilerce katledilmiş binlerce Türke yapilânlardir soykırım.
Bin dokuz yüz on beşte soykırım var diyenin Yüzyıllardır soy kıran soyuna tüküreyim İftira denen haltı afiyetle yiyenin Her damlası kan-revan suyuna tüküreyim.
Değerli eserinizi ve görselleri, her zerrem titreyerek okudum, izledim. Böyle bir eser verdiğiniz için sizi yürekten kutlar, teşekkürlerimi iletirim. Saygılarımla.
"Sanki dünya değil de balta girmemiş orman Zayıf "tavşan" hükmünde; avlayan avlayana... Kastı ceddime dârsa yırtılır hüküm, ferman Sözüm "tek dişi kalmış" hırlayan, havlayana!
Ne güzel bir cevap, muhteşem bir şiir; kalemde yetkinliğin semeresi güzel bir eser olmuş, yerine de çok yakışmış tebrik ediyorum.
Helal olsun. Var olsun vatan ve millet sevgisiyle dolu yüreğiniz. Tam zamanında şahane bir şiir okudum etkin kaleminizden. Alkışlayarak kutluyorum. Selam ve saygılar sunuyorum.
Hem günün hem de günümün şiiri oldu... Baştan sona manasıyla, kafiye örgüsüyle, her dizesi ayrı bir özellikte ve güzellikte, milletimiz adına şanlı tarihimizle hissettiğimiz gururun dizelere yansıdığı harika bir şiirdi.
En büyük sıkıntımız, bilinen gerçekleri bilmesi gerekenlere anlatamayışımız olsa gerek. Gerçi herkes her şeyin farkında da, niyet bozuk olunca hakikat kimsenin işine gelmiyor.
Her geçen gün etrafımızın kuşatıldığı, tehlikenin arttığı açıkça görülüyor. Arzu ettiğimiz, olması gereken birlikten çok uzak olduğumuz da.
Olması gereken yerde bulunan ve güne yakışan TÜRK MİLLETİ ADINA! yazılmış müstesnâ şiiriniz için tekrar kutluyorum tebrikler üstadım. Daha nicelerine inşallah. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Amerika hiçbir zaman bize dost olmamıştır aslında şimdi alenî olarak en tehlikeli düşmanımızdır. (nokta) Duyarlı yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. Başlığıyla birlikte tek kelimeyle mükemmel bir şiirdi. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum üstadım. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Bu kadar güzel şiirleri kaçırmışım
Emeğinize yüreğinize sağlık...