(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZİM KÖY (KADILI KÖYÜ)- V şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZİM KÖY (KADILI KÖYÜ)- V şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine mi köyümde yasta gönüller? Mevla’ya yöneldi şimdi tüm diller. Bilmez ki köyümün derdini eller. Bir başka güzeldir köyümüz bizim! Kadılı köyüne selamlar üstadım güzeldi tebrik ederim inşallah yolumuz bir gün kadılı köyüne düşer. hayırlı ramazanlar diliyorum selam ve sevgiler.
Sayfanızda çok güzel anlamlı mısralar ahenkli akıcı bir eserinizi okudum sizi ve kaleminizi canı gönülden kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğimle yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun görüşmek üzere selamlarımla kalın sağlıcakla
Güzel bir Şiir Şairim.Tebrik ederim. Kalemine yüreğine sağlık. Varolunuz. Güzel bir memleket gözellemesi olmuş. Yüce Rabbim nicelerin yazdırsın İnşallah. _____________ Selamlar Sevgiler.
Sitede 400. şiirini paylaşan değerli üstadı yürekten tebrik ediyorum.
Soyuduru Üstadım yüreğinize ve kaleminize sağlık.
İnşallah daha nice güzel şiirlerinizi okuruz.
Bir seri halinde kaleme alarak destansı hale getirdiğiniz, pastoral ve lirik özelliklerle yüklü, insanlarının müstesna özelliklere sahip olduğu anlaşılan Kadılı Köyü şiirlerinizin hepsi de çok güzeldi. Köyünüze selam olsun.
Ben yetişemedim ama köylerin kendilerine has sözü dinlenen büyükleri olurmuş, kadın ve erkek. Bu insanların sözünden pek az çıkılırmış, rivayete göre muhtardan önce gelirlermiş. Anlaşmazlıkları çözerler, durumu zayıf olanları el birliğiyle kalkındırırlarmış.
Bizlerin yaşadığı çok katlı konutların her biri neredeyse bir köy nüfusuna eş ama kimse, kimseyi tanımıyor. ..Hal böyle olunca gel de özleme köyü. ..
Mevla’ya yöneldi şimdi tüm diller.
Bilmez ki köyümün derdini eller.
Bir başka güzeldir köyümüz bizim!
Kadılı köyüne selamlar
üstadım güzeldi tebrik ederim
inşallah yolumuz bir gün kadılı köyüne düşer.
hayırlı ramazanlar diliyorum
selam ve sevgiler.