Okuduğunuz şiir 27.3.2021 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
DİLEĞİM VAR RÜZGÂRDAN
Bir garip firariyim yeşil gamzeden kaçan Kendime mezar eştim mavilerin içine Güneştim söndürdüler sarı ışıklar saçan Boyadılar ömrümü simsiyah ise, kine Anıları taşıma esme üstüme rüzgâr Yüreğime yük olmuş zaten tonlarca gam var Ne olursun hasretin kokusunu getirme Kâbuslarla kirlenmiş uykusunu getirme.
Kelimeler uçurdum kelebek kanadıyla Durumunu sorarak bıraktığım yerlerin Türküler besteledim ah çekerek adıyla Kederini hissettim asırlık eserlerin Birkaç nağme tutuştur ellerim sana açık Üşüyorum burada selam getir sıcacık Bırakmıştım orada, hicranları getirme Yoklukla geçip giden zamanları getirme.
Sahi hiç dokundun mu Şirin’in gözyaşına Paslarını sildin mi Ferhat’ın külüngünün Ellerini sürdün mü Güzelce’in başına Sevda ile geçti mi yaşadıkça her günün? Sevgileri topla gel avucuma ser artık Unutulan aşkları yeni baştan ver artık. Bırak uzakta kalsın firkatleri getirme Geleceği olmayan vaatleri getirme.
İğne düşmez Cuma’nın okunan salâsını Dualarını devşir göğe açık ellerin Mahrem örten perdenin ipek dantelâsını Gözlerini al getir sevdalı güzellerin Yeni şiirler üret güllerin şebneminden Kuşlara gözyaşı yap toprakların neminden İlkbaharı kucakla kara kışı getirme Gülücükler kap da gel sert bakışı getirme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLEĞİM VAR RÜZGÂRDAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLEĞİM VAR RÜZGÂRDAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Afet Ablam öncelikle geçmiş olsun dileklerimle Rabbim şifa ihsan eylesin tezelden diyor güne gelen bir çok duyguyla yüklü, tasviri anlatımıyla şahsınıza, kaleminize yakışan şiiri gönülden tebrik ediyor sevgiyle selamlıyorum.
Günün şiiri olmaya gerçekten lâyık şiirinizi zevkle, şiir hazzıyla okudum Afet Hanım. Yorumu da Sevgili Mustafa'nın sesine benzettim, yorum da başarılıydı. Acil ve daimi iyilikler dileyerek saygı ve muhabbetlerimi iletiyorum. Zaten bize göre son köy burası kaldı, arasıra (da olsa) aramızda görürsek çok seviniriz. Sağlık dilekleri ve selamlarımla. Enver Özçağlayan (Aksakal)
Merhaba kadim dostum geçmiş olsun Ferah günler diliyorum, acil şifalar Ara sıra da olsa şiirlerinizden mahrum etmeyin bizleri Teşekkürler iyi ki varsınız Çok tebrik ediyorum Baki selam ve sevgiler...
Tebrikler..Anıları taşıma esme üstüme rüzgâr Yüreğime yük olmuş zaten tonlarca gam var Ne olursun hasretin kokusunu getirme Kâbuslarla kirlenmiş uykusunu getirme.sağlıcakla kalın..
Kaleminizden oldukça duygusal bir şiir okudum. Tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle değerli şairem Yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Sevgi ve selamlarımla...
Değerli şair arkadaşım sayfanızda okuyanın kalbine hitap eden çok güzel bir eserinizi okudum harika dizlerdi nice böyle güzel eserler sayfanızda görme dileğiyle emeğinize ve yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla