şairane bakışlarımla kaskatı resmiyete son verip utangaç yüzünle terapiye oturmalıyım kapana kısıldığını hissettiğinde seçim hürriyetini kullanıp gülüşünde bir kırgınlık oluştur ama yarana iyi gelirsem de ortaya sağlıklı bir kabuk bırakırsın..
biz normal insanlarız diyenlere düşler evinin kapılarını açıp şizofren yalnızlık ikram edersin demek isterdim de alınmak gücenmek yok sessiz olan huzur bölünmemeli..
dar aralıklardan süzüle süzüle köşelerini tutmuşlardır içini lağvederlerken ağzının kuyusuna inerler ölümcül eğlencelere konu edilirsin..
labirentlerini sev..
mırıltılarını dedikodulara çevirmesinler kurban değilsin ki aynalara..
iç kanamalarında yandı insanlık ve açgözlülerin dolmadı göz destisi..
zenginliklerin için yağmaladılar yüzünü işleri güçleri bu haset sesleriyle süsleyip bencil iyilikler bağışlarlar..
yüreğin esnerken çok cüretkar bulunur yalvarışların..
dikkat et! ümide şişerken göğsün izmarit dolu kültablaların s.o.s veriyor..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
labirentlerini sev şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
labirentlerini sev şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
final muhteşem
şiir de öyle
zihnim yol bulurken
labirentte
tebriklerimle avamperest