sen benim nefesimdin sen aşkımdın, hevesimdin gurbetimdin, hasretimdin, evimdin hani şu hep en başından emanetimdin
hani şu ____ hep andıkça sızlatır ya yüreğimizi hani şu ____ hep dalıp dalıp geçmiş günlerimizi
yani ayna da yalanlarla sevişen değil hani ayna da vicdanıyla dövüşen görsün
masa, duvar, eski bir ayna ve akvaryum
masa üstün de balık deniz sanır fanusu derya denizler gezse ne bilsin okyanusu
hayat önce not verir sonra ders konusunu çiçekler de önce renk verir sonra kokusunu öğrenemedik ecele fayda etmez korkusunu ve ölesiye güzel bir günde ayrılık tortusunu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ölesiye... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ölesiye... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
baharı geçti ömür son kışa hazır hüzün gözlerimizin içi yağmur ve anılar aynasında yüzün. Çıkılan ömürlük yolda ayrılıklar düşünülmez. Tabi ki olmasında olduktan sonra işte böyle enine boyuna aynalara bakılır nerede yanlışlık yaptım, yaptık diye sorgulamalar başlar. O zaman ya derse iyi çalışılmamış ya da görmemezlikten gelinen önemli kaçaklar olmuştur derim. Güzel eserinizi sizi tebrik ediyorum. Tebrikler, selamlar mutluluk hep sizinle olsun mavi çocuk..
masa üstün de balık deniz sanır fanusu derya denizler gezse ne bilsin okyanusu
hayat önce not verir sonra ders konusunu çiçekler de önce renk verir sonra kokusunu öğrenemedik ecele fayda etmez korkusunu ve ölesiye güzel bir günde ayrılık tortusunu...
Güzel şiirdi beğeniyle okudum şiiri ve şairi alkışlıyorum Yüreğine emeğine sağlık _________________________________Selamlar
Belki daha önce de söylemişimdir; uyaklı serbest şiirlere bayılırım. Ki bunu en iyi yapanlardan birisin Mavi kardeşim. Çok çok tebrikler. Ne çok bayılıyorsun diyeceksin ama resme de bayıldım :) Sevgi ve saygılarımla...
hayat önce not verir sonra ders konusunu çiçekler de önce renk verir sonra kokusunu öğrenemedik ecele fayda etmez korkusunu ve ölesiye güzel bir günde ayrılık tortusunu...
bütün şiirinizi özetlemiş son dörtlük muhteşem tebrik ederim
masa üstünde balık deniz sanır fanusu derya denizler gezse ne bilsin okyanusu
Şu dizelerin güzelliğine anlamındaki derinliğe bakar mısın ! Deli dolu geçen ömrümü, son durağa az kaldığımı hatırlattı bu şiir bana... Teşekkürler USTAM... Selam ve Saygıyla öperim gözlerinden.
afacan yüzünde parlar gözlerin
aradan yıllar geçse unutsak bile
inanmıştım kimse değişmez diye
şiir öyle güzel geldi ki bana şarkıyı dinlemek geldi içimden.”
teşekkür ederim. :)
https://www.youtube.com/watch?v=RPI5Qq56apc