(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üryan... 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üryan... 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine kendi tarzınızı en nadide biçimde yansıttığınız harika bir şiirdi kanımca. Yürekten kutlarım değerli üstadımı. Severek de okudum bu güzel şiirinizi. Saygı ve selamlarımla.
Şiirin başlığında 2 yi görünce aradım. İlk bölümü de okudum. Günün şiiri seçilmiş. Ne kadar isabetli bir karar. Şiirlerin tamamındaki güzelliği anlatmaya benim gücüm yetmez. Şu kadarını söyleyeyim. Her mısrası iğne oyası gibi özenle işlenmiş, tam bir usta işi, emek işi. Bütün yüreğimle kutluyor. Selamlarımı gönderiyorum. Kardeşim benim...
Değerli kaleminizden sayfanızda güzel bir şiir okudum duygu yüklü anlamlı bir eser çıkmış kaleminizden yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice böyle güzel eserler yazmanız bizlerle paylaşmanız dileğiyle sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
düşünce gelecek yürek çile çekecek aklın sınırına zincirlenecek
ana yasada sultan kasada yasaklar bitmeyecek bu suskunluğu kimseler söylemeyecek
bi okuyan bilecek şiiri belki bi de üryan gerçek...
....... Usta kaleminize ve duyarlı yüreğinize sağlık üstadım. Kesinlikle okunması ve bilinmesi gereken gerçekleri okudum ve gördüm dizelerinizde. İçtenlikle kutluyorum usta kaleminizi.