(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seyr-i B'akış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seyr-i B'akış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bî vefa yarada hüzne direniş Bülbülü şad eder güle sesleniş Bir fikrin ertesi zorludur iniş Tükenen zamana mânâ derin ko Yüreğine sağlık kaleminizi kutluyorum nice şiirlere saygılar
Unutmayalım ki sislerin içinde sadece gemiler uzaklaşarak kaybolur insanlar yeniden yine yeniden yine yeniden yüreği o dalgaların sallanmasından zamanla başa çıkmayı öğrenir….
Sertleşmiş kalıplarla değil engin ve öğretici adımlarının izinin peşindeyim… Hep güzelsin hep özel yazarsın hep şiirsin ve yorum üstüsün.
Hayat dediğimiz upuzun bir yol Herkese kendince biçilir bir rol Yaşam sürdüğümüz devasal bir tol Hayatı güzel kıl biraz merin ko
Hayata dair çok güzel bir hece okudum kaleminden can Nazom. Yürek sesini ve kalemini gönülden kutluyorum. Uzaklara gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Değerli şaire arkadaşım sayfanızda gayet akıcı duygu geçişlerinin yerinde yazıldığı güzel bir şiirinizi beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık kaleminizden nice güzel şiirler okuma dileğiyle kalın sağlıcakla
Günün kıymetli eserlerinden. Kalemin dokunuşunda hüzün. Şairin gönlünde kırılmışlık. Şiiriniz kendiliğinden kendini merak ettiriyor. Yorgun düşen kalplerin aynı dizelerde dertleşmesi gibi. Çok beğendim. Kaleminiz daimi gönlünüz ferah olsun. Tebrik ederim.
nice saygım tebriklerimle...