“Suna (Pekuysal) Abla’mı çok severdim!!! Onun anısına…” Çağdaş Ortaoyunu’ndan Bir Güzelleme…
-“Huzurlarınızda, Mirim Efendi ile Köyün Delisi Kamil…”
-“Gel bakalım Kamil, otur Kamil Kamil Konuş adamsan, yapma kendini cahil Seversen hoşlanırsan, oynasınlar Şeyh Şamil Oğlum, getir iki çay içelim… İki muhabbetin belini kıralım Can olalım, can can olalım, Canlar olalım… De be Kamil, ilminden feyizlenelim, yol alalım!” -“Aga ben Köyün Delisiyim, derler ya, yeridir Gönlüm çelik-çomak oynar hep Kendimi bilmediğimden beridir, Hayatım budur benim…” -“Gittik-Geldik!” -“Kartal-Pendik!” -“Yendik-Yenildik!” -“Toparlayayım Mirim efendim… Kartal-Pendik Gittik yendik… Geldik yenildik Kah üzüldük, kah sevindik!” -“Geçmişine fal açtın mı, yitik?” -“Açtım, geleceğin köprüsü çürük, bitik!” -“Yerinde uyusana sıcacık, ayağında çetik” -“Denedim, kefenime aşık oldum, attım çentik!” -“Çivi çiviyi söker derler, can delim” -“Paspasım ayağını öper, can can Mirim!” -“Yaşamına el freni oluyorsun, demek” -“Yaşamın girdisi-çıktısı böyle, demek!” -“Yani, daha olmadan çürümek!” -“Erkeni de var, doğmadan yürümek!” -“Oluruna yürümek, arabeskçe büyümek!” -“Sağol mirim, can dostum oldun, sana hep can kalayım!” -“Can ol, can olayım, can can olalım!” -“Cennetlik günahın olayım!” - “Cennetimde günahımlayım, İstanbul’dayım!” - “Öyleyse, izninle Kız Kulesi posterin olayım!” -“Özlemek bir yana, İstanbul’da yaşamak güzel!” -“Özlemek yürek kakıyor hep, İstanbul’u yaşamak güzel!” -“Mirim in artık yere, İstanbul’la uçtun yine!” -“İstanbul’da yaşamak ne be, İstanbul’u yaşamalı!” -“Uçmalı, geçmeli, seçmeli…ama Mirim şaşmamalı!” -“Sağol can, olduk can can… ya, nerede yaşamalı?” -“Eskiyi sırtında taşımadan, yeniyi boğmadan Dün-Bugün-Yarın saçayağını unutmadan Dün’den-Yarın’a sıçramadan, atlamadan Bugünü hesaplı, doğru, uçmadan yaşamalı! Her bugün üstüne biriktirip, dolmalı, var olmalı!!! Her yaşanan bugün, Olacak dün… Yaşanacak her yarın Olacaksa bugün… Yaşamalı dünü günü, Yaşamalı yarını günü, Yaşamalı bu günü… Yaşadığın her günü Bugünü…”
-“Neyse, can; hadi hoşçakal!” -“Sağolasın canım can, Dünü taşımadan; Yarını boğmadan; Bugüne boğulmadan… Dostçakal!”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Günümüz, Bugünümüz…! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Günümüz, Bugünümüz…! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam bir sayfada yorumunuzu okudum çok başarılı bir yorumdu ve çok begendim merak ettim sayfanıza girdim ve bir kaç şiirinizi okudum yorum kadar begendigimi söylüyemem . gel kalıbınız mizah kokan şiirler tekerleme sizi yorumunuzu okudum ve çok birikimli oldugunuzu düşünüyorum sin çok daha güzel şiirleriniz olmalı diyorum onları okumak dilegiyle güzel inasn ...
Dostlarınıza karşı sadakatinize hayranlığımı öncelikle belirtmeliyim. Güzel kalbinizin imbiğinden damlayan gönül damlalarını zevkle takip ediyorum. Kudretli kaleminiz daim olsun ve her zaman böyle kusursuz eserlerin altına imza atsın.
Bir yıldız daha kaydı... Geride binlerce hayranını bırakarak. Allah geride kalanlara uzun ömür versin, mekanı cennet olsun diyorum.
Suna Pekuysal hepimizin canıydı evlerimizde her daim konuktu,sahnelerinde onun en çok gülen izleyicleriydik ve sanat'a gösterdiği saygıyı çok iyi bilenlerdik...Adile Naşit,Suna Peyusal'larla büyüdük, ne mutlu bizlereki dolu dolu izledik,güldük ağladık, düşündük...Onlar gibi usta ve sanatının yapı taşları asla ölmezler hep aramızda hep gönlümüzün baş köşesindeler...Ve onlar bulutların üzerinde hep bizleri izleyecekler... Üstadım, duyarlı yüreğinizi gönül kaelminizi hem alkışlıyorum hem kutluyorum hem saygıyla eğiliyorum... saygım ve sevgimle...
Özlemek bir yana, İstanbul’da yaşamak güzel!” -“Özlemek yürek kakıyor hep, İstanbul’u yaşamak güzel ............... Sevgili dost. Yine sanatçılığını konuşturmuşsun...Tek kişilik Tiyatral şiir okudum. ...... İstanbulda yaşayanları artık kıskançlıkla görmeye başladım..Biz taşradakiler ne yapalım.? .... Ellerinize sağlık
-“Neyse, can; hadi hoşçakal!” -“Sağolasın canım can, Dünü taşımadan; Yarını boğmadan; Bugüne boğulmadan… Dostçakal!”
Sevgili dostum sabır da söz mü?
deniz gibiydi şiirin ufukları açık ıssız anları oldu hüzünlendim en sevdiğim sanatçıydı Suna hanım içimde hissettim acısını ve coşkusunu da tabi sen sevgili can dostumun duyarlılığı ve canlandırdığı temalarla
gel kalıbınız mizah kokan şiirler tekerleme sizi yorumunuzu okudum ve çok birikimli oldugunuzu düşünüyorum sin çok daha güzel şiirleriniz olmalı diyorum onları okumak dilegiyle güzel inasn ...