Dünü taşımadan… Yarını boğmadan… Bugüne boğulmadan…
Her yaşanan bugün, Olacaksa dün… Yaşanacak her yarın Olacaksa bugün… Yaşamalı dünü, günü, Yaşamalı yarını, günü, Yaşamalı, bu günü… Yaşadığın her günü, Bugünü…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PITA-GORAS Düşmeden…! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PITA-GORAS Düşmeden…! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün’den-Yarın’a sıçrayıp, Bugün’ü atlamadan, Bugün’ü ilkeli, onurlu ve üreterek yaşamalı! Bugün üstüne biriktirip, dolmalı, var olmalı!!!
Sevgili dostum yorgunluğumu aldı şiirin eve ayak basınca yürekten kutluyorum hareketli dizelerini neden öyle dediğimi bilmiyorum ama şiirin yürüyen merdiven gibi ben okudukça sürükledi
Üstadım ben yüksek sesle söyledim inanın herkesede tavsiye ederim...Anlayarak düşünerek,hazmederek,gönülden!.. Yalnız yaptırımlarımızdan değil,yapamadıklarımızdan da sorumluyuz sözünü anımsadım...Üretmek sorumluluktur ve insan yanımız olmalıdır diyenlerdenim... Üstadım size yorum yazmak gerçekten zor...Kendi payıma düşeni aldım... Yüreğiniz dert görmesin,siz hep yazın bizlerde gönül kaleminizden faydalanalım... saygım ve sevgimle...
Bugün’ü,
Doğru yaşamalı?!
…Olmalı!!!
-Yüksek sesle, lütfen!-
ÇOK GÜZEL İFADELER ÇOK BEĞENEREK OKUDUM KUTLARIM