(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vefa Gömleği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vefa Gömleği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir dinletisinde bir şiirinizi yorumlamış, birkaç şiirinizi de canlandırmıştım, sahne tozu bambaşka tabii, ancak bu şiirinizi buradan okurken bile heyecanlandım, karizmanız yeter sevgili hocam, ayrıca beni "balaban Kent Şairleri"ne de kabul ettiğiniz için size minnettarım.
Harika bir şiir daha okudum üstad kaleminizden, saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum değerli hocam!!!!!!!!!
Yaşam adına yine müthiş dersler, şiir adına felsefi şairane yorumlar, dostluk adına vefanın kaçınılmaz önemi!!! Niye başka söz söyleyeyim ki?! Şiiri çok kere okuyacağım her zamanki gibi... Ancak, bu şiir aynı zamanda tam bir başucu şiiri, ayrıca; tam da kulağa küpe!!! Sonsuz sevgiler ve saygılar olsun üstada, kalemin dert görmesin Sevgili hocam.
Harika bir şiir daha okudum üstad kaleminizden, saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum değerli hocam!!!!!!!!!