(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuk* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuk* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yedik, içtik, eğlendik, güldük ağladık bazen, Demek buraya kadarmış, bu ömründe vadesi. Hızlı hızlı yüzüme, örtülen beyaz kefen, Hazin bir hikayenin, şimdilik son perdesi.
Son perdenin ardından, yeni roller verilir, Ben azılı bir katil, sen ise mutlak şahit. “Neden kıydın canına?, durma, anlat” denilir, “Ben, öldürmek”, desem de, nafile, suçum sabit.
Sen tutsan da dilini, dilim dile gelir kendi, Anlatır suçlarımı, hiç çekinmeden bir bir, İşkence ile ölüm, tamam anladım şimdi, Büyük-küçük günahlar, ölüm sebebi zahir.
Oysa hatırlarım da, ne tatlı gelirdi dün, “Yapma, yasak!” denilen, türlü türlü pislikler, Dağlardan ağır yükü, şimdi sırtımda bugün, Zehire döndü ballar, açıklandı gerçekler.
Soru-cevaptan sonra, mahkeme sonuçlanır, Ordaki teraziler, mazidekinden farklı. Ne varsa onu tartar ve karar açıklanır: “Suça bariz kasıt var, idamlıktır bu zanlı”
Nerde idam olsamda, biran önce yokolsam, Burada idam başka, burada idam sonsuz. Asılınca ölmek yok, sayısız binlerle gam, Ateşten yaralara, gece-gündüz konur tuz.
Keşke yaşadıklarım, bir düş, bir rüya olsa, Ne fark edecek sanki, hadi bir rüya farzet. Günü kurtardın şimdi, bitti mi yani tasa? Bugün yaşanmasada, yarın yaşanır elbet.
_______________________________________
Muhteşem yüreğinize sağlık yürekten damlayan inciler...saygımla
Keşke yaşadıklarım, bir düş, bir rüya olsa, Ne fark edecek sanki, hadi bir rüya farzet. Günü kurtardın şimdi, bitti mi yani tasa? Bugün yaşanmasada, yarın yaşanır elbet
yaşanır elbet ..kaçışlar mı.. nafile.. şiirin mükemmel..saygılarımla dost kalem..
Yedik, içtik, eğlendik, güldük ağladık bazen,
Demek buraya kadarmış, bu ömründe vadesi.
Hızlı hızlı yüzüme, örtülen beyaz kefen,
Hazin bir hikayenin, şimdilik son perdesi.
Son perdenin ardından, yeni roller verilir,
Ben azılı bir katil, sen ise mutlak şahit.
“Neden kıydın canına?, durma, anlat” denilir,
“Ben, öldürmek”, desem de, nafile, suçum sabit.
Sen tutsan da dilini, dilim dile gelir kendi,
Anlatır suçlarımı, hiç çekinmeden bir bir,
İşkence ile ölüm, tamam anladım şimdi,
Büyük-küçük günahlar, ölüm sebebi zahir.
Oysa hatırlarım da, ne tatlı gelirdi dün,
“Yapma, yasak!” denilen, türlü türlü pislikler,
Dağlardan ağır yükü, şimdi sırtımda bugün,
Zehire döndü ballar, açıklandı gerçekler.
Soru-cevaptan sonra, mahkeme sonuçlanır,
Ordaki teraziler, mazidekinden farklı.
Ne varsa onu tartar ve karar açıklanır:
“Suça bariz kasıt var, idamlıktır bu zanlı”
Nerde idam olsamda, biran önce yokolsam,
Burada idam başka, burada idam sonsuz.
Asılınca ölmek yok, sayısız binlerle gam,
Ateşten yaralara, gece-gündüz konur tuz.
Keşke yaşadıklarım, bir düş, bir rüya olsa,
Ne fark edecek sanki, hadi bir rüya farzet.
Günü kurtardın şimdi, bitti mi yani tasa?
Bugün yaşanmasada, yarın yaşanır elbet.
_______________________________________
Muhteşem yüreğinize sağlık yürekten damlayan inciler...saygımla