Şimdi düşlerime saklıyorum seni, Hazırlıksız katıksız mecalsiz düş kırıkları ile, Sessizlik ile yaşlanıyorum saniyelerce, Üşüyen yüreğim ile savaşıyorum hasret ile.. ~~~~~ Şimdi sabahlara saklıyorum göz yaşlarımı, İsyan ile günah ile hatta sevap ile, Hecelere saklıyorum muhabbetlerimi, Bilinçsizlik kokan bir ruh hali ile... ~~~~~ Şimdi sineme gömüyorum o eşsiz kokunu, Huzur ile ter ile savaş ile, Pazarlıksız yapılan gönül alışverişlerini sorguluyorum, Sensizlik ile gönle düşürdüğün ah ile... ~~~~~ Şimdi geceleri sorguluyor gözlerim, Senin bana bıraktığın ışıksız anlar ile, Gökyüzüne uzanıyor ellerim çaresizlik içinde, Seni dilediğim duanın kabul niyeti ile....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi geceleri sorguluyor gözlerim, Senin bana bıraktığın ışıksız anlar ile, Gökyüzüne uzanıyor ellerim çaresizlik içinde, Seni dilediğim duanın kabul niyeti ile....
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...