BİR KÖŞE BAŞINA SIĞINMIŞTI ÇOCUK, GECE KARANLIK , SOĞUK, AÇIK BİR ZİNDAN SOKAK, KİMSESİZLİĞİN KOLLARINDA YAPAYALNIZ KORKAK, BİLMEDİĞİ CADDELERİN ÜCRA BİR SOKAĞINA KARIŞMIŞTI ÇOCUK... ... GÜNLER ARDI SIRA GECEYE DÖNÜYOR, GECELER SARIP SARMALIYOR ISSIZ SAATLERDE, HER GÜN IŞIĞINDA UMUDA YELKEN AÇIYOR, GECE OLUNCA UMUTSUZ KARANLIĞIN KENARINDA KALA KALIYORDU ÇOCUK... ... YİNE BİR ÖNCEKİ GÜNDEN FARKSIZ GEÇER, GECE OLUNCA SAKLANACAK,SIĞINACAK YER ARAR ÇOCUK, YARI AÇ, YARI TOK BİR HAL İLE, KORKARAK YIKIK DÖKÜK HARABELERİ MESKEN EDER ÇOCUK... .... ALIŞILMIŞ BİR YUVA SICAKLIĞINI ÇOKTAN UNUTMAK ZORUNDA KALMIŞ, VİTRİNE BAKAR GİBİ EVLERİ SAATLERCE İZLER ÇOCUK... BİR BABA ÇOCUĞUNA DERS ÇALIŞTIRIR, ANNE KIZININ SAÇINI TARAR, YARI AĞLAMAKLI, YARI KISKANMIŞ, YARI HAYATA ÖFKELİ UZAKLAŞIR ÇOCUK... ... KAPKARA GÖKYÜZÜ YORGAN OLUR O GÜNAHSIZ TENİNE, TOPRAĞI DÖŞEK EDER KENDİNE, KÖŞE BAŞLARINDA TOPLANMIŞ GAZETELER YASTIK GÖREVİNDE, KARANLIĞIN GÖLGESİNDE DEVLER KABUSU OLUR YAŞAR GİDER İŞTE ÇOCUK... ... KALDIRIMLARDAN GELEN AYAK SESLERİ DOST, KÖPEKLERİN GECELERCE HAVLAMASI MÜZİĞİ, RÜZGARLARIN UĞULTUSU EN SEVDİĞİ NİNNİ, BUNLARA RAĞMEN DIŞLANIR, HORLANIR İTİLİR KAKILIR BAHTSIZ ÇOCUK... ... HER GECE UMUTLA HAYALLERE DALAR ÇOCUK. YUMUŞAK BİR KUCAKTA OLDUĞUNU , EVE KOŞARAK GİDİP ANNESİNİN ÇORBASINI İÇECEĞİNİ, HER GECE ANNESİNİN NİNNİSİ İLE UYUYACAĞINI DÜŞLER ÇOCUK... .... YİNE BİR GÜN SONUNDA KENDİNİ KANDIRMA AŞAMASINDA, BİR TUHAFLIK OLDUĞUNU SEZİNLER ÇOCUK, HİÇE SAYILMIŞ BİR HAYATIN MASUM BİR KESİTİNİ ÇALARAK, YILDIZLAR GÖKYÜZÜNÜ SÜSLERKEN ANNESİNİN GÖZLERİNİ İZLEYİP, BEDBAHT BİR HAYATIN SON DEMLERİNDE GÖZLERİNİ SONSUZLUĞA YUMAR MASUM BİR ÇOCUK...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rabbim hiçbir çocuğu annesiz babasız ve yuvasız bırakmasın demekten başka ne düşerki bize kutluyorum bu güzel şiirinizi duygulandırdı beni hiçkimse hiçkimsesiz kalmasın iyi geceler şair kardeşim