Hayata yaşadıklarıma kızgınım , Tüm evrenselleştirdiğim düşünceler; Alın beni benden.. Yoruldum sahte sevgilerin gölgesine sığınmaktan, Yıldım dostane sayılan tüm cümlelerin sahteliğinden, Ey tüm varlığım, Ben yokluk istiyorum Ey zamansız zamanların olmayanı. Ben hiçlik istiyorum. Ey tekliğin gerçek yalnız yani. Ben beni istiyorum. Ben kaybolayım bırakın Yitip gideyim bilinmezliğe, HATTA ben olmazların olmazında bir soru işareti olarak kalayım, Ey hayat ben benim yenilmezliğimle yenileyim, Bulmacada hiç bilinmeyen soru olarak kalayım. Sadece gözlerdeki hüznün tesadüfü ışığı , Gezilmemiş yerlerin keşfedilmeyi beklemesi, Hayal denen şeyin gerçekleşmeyen gölgesi, Hayat denen gizemin oluşacak formülü, Sevgi denilen duygunun güvensiz olan yanı, OLAYIM OLMAZ MI? ...İPEK KALKAN...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMAZ MI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMAZ MI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayatından gün çalanlara değil gününe hayat katanlara değer ver gününe hatta ömrüne hayat katanlar onlar sade ALLAH için sever gönül darlığı bu aleme gönül bağlamak sakın unutma kazı aklına ve düşün insanlıkla çelik çomak oynayan insanlığı nasıl tarif eder
İnsan en çok bilinmeyene özlem duyar Ve bütün varlıklar yoklukta gizlidir Nasıl ki herşey yoktan var olduysa istediğin yokluk herşeyi içinde barındıran bir dünyadır aslında Akıcılığı ve derinliği çok güzel bir şiirdi Tebrikler
Yokluk zaten başlı başına varl7ğ7n en güzel tabiri değil midir? Belki de sırf o yüzden bu kadar hiç olmaya meyil ediyor yürek,. Belki de sırf bu yüzden yok olmak için yanıp tutuşuyorda bilmiyor insanda bulunan her zerre kim bilir...
gününe hatta ömrüne hayat katanlar onlar sade ALLAH için sever
gönül darlığı bu aleme gönül bağlamak sakın unutma kazı aklına
ve düşün insanlıkla çelik çomak oynayan insanlığı nasıl tarif eder