Bazı kadınlar okyanus kadar derindir Azizim Adam o derinlikte boğulacağı için korkar dalmaktan.... Ama o derinlik adamın adımını atma cesareti ile sığ bir suya dönüşür...
Bazı kadınlar gece kadar zifiri karanlığın ta kendisidir Azizim,,, Adam gülümsemesi ile o karanlığı aydınlığa çevireceğini bilmeden yanaşamaz bile çoğu zaman...
Bazı kadınlar vahşi bir aslandan farksızdır Azizim... Yakınında olan tüm erkeklere pençesini geçirmeye hazırdır... Ama adam onu uysal bir kediye ilgi ile dönüştürüleceğini bilmekten aciz kalır çoğu zaman...
Bazı kadınlar saf bir çocuktan farksızdır Azizim, Adam yaklaşırken masumiyetini çalacağını bilmeden yaklaşır... Tüm dünyasını değiştirip öyle çeker gider işte...
Bazı kadınlar uzun metrajlı bir filmin son sahnesidir Azizim... Adam sadece fragmanı izler ve gerisine bakmaz Ama esas sahneyi kaçırmaya mahkumdur işte...
Bazı kadınlar susun anlamını bilmez Azizim ... Adam ise konuşmanın adabindan bi haber yaklaşır ona, Ama ikiside bilinmezliğin harflerinde kaybolur zamanla işte...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
~ BAZI KADINLAR ~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
~ BAZI KADINLAR ~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.