Aşk derdine derman hastahane var mı.? İlacım senken,doktor ne işe yarar.! Yağmurun düştüğü yerde sevda filizlenirken Neden gözyaşımın yanak yatağında açmıyor çiçek?
Kamıştan ilahi sese can verirken neyzen Düştüm yollara Açıldı Yunus kapıları Taptuk Emre karşıladı,avucuma koydu sırrı Utandı ellerim girdi cebime Terki diyar kalbim arıyor ama neyi Sevmek sevapsa vedasız gitmek günah değil mi?
Aklımı yedim mi ne.! Güneşi bağlıyorum gecelere Binbir çeşit şeytan oyunu dolaşıyor bedenimde Yaşamın hakikat sorusu çakıldı beynime Günahın ölçeğini sordum Mevlana’ya Gizlice arandı Neredeydi yaşamın ustaları? Yollar balçık Kirli beden suları akmış Düşüncenin kaymış ayakları Yunus’la helâlleştim, oturdum Mevlana sofrasına Dilimi kestim doğradım tabağına Nefse ayna olmasın diye sözler!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........Dilimi Kestim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........Dilimi Kestim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine sağlık
_______________________________________Selamlar