Pırıltısı yakamoz deniz yazgılım Seni düşünerek Aşkın efsununda daldım sulara Bir baktım Yem olmuş beklentim balıklara Soluksuz olur mu deniz suları Korktum, kaçtım nedense Sığındım gözümün önünde ki dağlara Yolumu kaybettim Zihinsel izler biraz buruk Yaşamak istedim Duman kapladı kırları.!
Yaşam yıl olmuş bedenim sonbahar Lav olmuş kalbimi kuşkuya düşürüyor Ya sende yoksam İniltiler, kaşıntılar Tenimde karınca saldırısı Nerden çıktı bu korku Karanlık yüzünü bana mı düşürdü Kundaklandım, beynimde çete savaşları.!
Dağ ötesi mora çalıyor Doruğuna kısrak sürdüğüm düşünce Olmasın yağmurgözyaşım Yaslandım yamacına Uçuşuyor gökyüzünde dilek balonları Yeşile bürünmüş notalarla ötüşüyor kuşlar Sen geliyorsun aklıma Hatırlatıyor seni titreyen yapraklar.!
Kağıttan yelkenlilere yazdım gizli gerçeği Rüzgarın kamburu dalgalara verdim adresini Akşam olmuş Güneş batmış Belki beni anlarsın diye Üfledim Sigara dumanımda iç içe geçmiş halkaları Her birinde görürsen adımın yanında adını Anlarsın Seni ne kadar çok sevdiğimi.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüzgarın Kamburu Dalgalarda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüzgarın Kamburu Dalgalarda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kağıttan yelkenlilere yazdım gizli gerçeği Rüzgarın kamburu dalgalara verdim adresini Akşam olmuş Güneş batmış Belki beni anlarsın diye Üfledim Sigara dumanımda iç içe geçmiş halkaları Her birinde görürsen adımın yanında adını Anlarsın Seni ne kadar çok sevdiğimi.!
Ustacaydı anlatım beğeniyle okudum Emeğine yüreğine sağlık _______________________________Selamlar
Rüzgarın kamburu dalgalara verdim adresini
Akşam olmuş
Güneş batmış
Belki beni anlarsın diye
Üfledim
Sigara dumanımda iç içe geçmiş halkaları
Her birinde görürsen adımın yanında adını
Anlarsın
Seni ne kadar çok sevdiğimi.!
Ustacaydı anlatım beğeniyle okudum
Emeğine yüreğine sağlık
_______________________________Selamlar