Hüznümü başucuma sarıp koydum geceden Sessiz sedasız yine kalktım bayram sabahı Çocukluk anlarımı toplayıp çekmeceden Beni bekleyen güne baktım bayram sabahı
Oturup bir köşede zamana meyletmeden Yarım asrı devirmiş hâlimi söyletmeden Dilime düşen şükrü zarar ziyan etmeden Gönül meşalesini yaktım bayram sabahı
Sıratın kurbanları süslerken yerde taşı! Sabrı imandan bilip eğdirdim mağrur başı Kaybımdır, silinmeyen fukaranın gözyaşı Göğsüne içli dua taktım bayram sabahı
Gurbette bayram çok zor, ruhumda bir çöküntü Etrafımı çevirdi rüknü ile Âmentü Anılmayı isteyen Rabbim koymaz yüzüstü Ümit coşkuyla yola aktım bayram sabahı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM SABAHI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM SABAHI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Oturup bir köşede zamana meyletmeden Yarım asrı devirmiş hâlimi söyletmeden Dilime düşen şükrü zarar ziyan etmeden Gönül meşalesini yaktım bayram sabahı"
Gel de şapkanı havaya atma, sonra; tabancanı çekip ateş etme :)) Kutlarım. Saygılarımla
Hayırlı bayramlar Evet kilometrelerce vatandan uzakta bayram hüznü ancak bukadar güzel dile gelirdi. Var olsun kaleminiz Nezahat hanım Saygı ve sevgilerimle
Gurbette bayram çok zordur Nazom haklısın. Şiirin aldı götürdü beni.. Hüzün de olsa çok güzel bir heceydi. Hayırlı bayramlar dileğiyle uzaklara sevgi ve selamlarımla yolluyorum...
Sonumuz hayırlara vesile ola kıymetli Kardeşim. Bu bayramda daha bir üzüntülüydüm öncekilerden. Mübarek Kurban Bayramını kutluyor sevgiyle selamlıyorum.
Çok teşekkür ederim Aygün Hanım. Yine gurbet bayramlarının içinde şu an yaşıyorsanız, Allah gönlünüze ferahlık, esenlik nasip edip sevdiklerinizle güzel bayramlara erişesiniz inşallah deyip bayramınızı kutluyor sevgiyle selamlıyorum.
Ah, o bayram sabahları yok mu akabinde akıp giden gün ve adı bayram iken öykünün ve bizler kahramanı iken masalların sadece bir gölge vasfı ile s/üzülüyoruz. Ömrün demi. Ömrün bitmeyen derdi. İyi ki şiirler var ve şiir yürekli değerli dostlar en azından acılardan ve hayal kırıklıklarından bu sayede geçici süreliğine de olsa arınıyoruz. Hayırlı bayramlar diliyorum sevgili Nezahat Hanım. Şiiriniz ne çok bendendi. Sonsuz sevgimle asil yüreğinize.
Yıllar var ki bayram bende, hep gözümdeki sıcak yaş olup içli ağırlandı Yıldız Hanım. Neylersiniz kaderde herkes bir şekilde yol alıyor. Sizde ki bende bayramlar bayram ola diyor sevgimle selamlıyorum.
Yarım asrı devirmiş hâlimi söyletmeden
Dilime düşen şükrü zarar ziyan etmeden
Gönül meşalesini yaktım bayram sabahı"
Gel de şapkanı havaya atma,
sonra;
tabancanı çekip ateş etme :))
Kutlarım.
Saygılarımla