(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDEN GİTTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDEN GİTTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne ömürden giden aylar, ne de akan çaylar geri gelmiyor maalesef. Güzel bir geçmişe özlem şiiri. Usta kaleminizi kutluyorum hocam. Selamlar ve saygılar.
Değerli Şairimiz. Kalemine yüreğine sağlık. Rabbim İlhamını bol eylesin. Güzel Eserini Can-ı Gönülden Kutlar Tebrik ederim. Malisef zaman yıllar su gibi akıp giderken çok şeyleride silip götürüyor. Umarımki yarınlara bu güzel nefesler kalacaktır. Selâm ve Duâ ile..
Yaaa ben de makale yazarken döndüm şiir yazmaya. Aklım derste değil ki şiir yazmakta bacım, ne edeyim :)) Sanırım bu aralar bizim oralardan şiirler yazacağım bir kaç tane bacım. Sen inme doruklardan, benim de arkamda 50 kiloluk yük var Şebekten yukarıya geliyorum, karşıla beni... Ahh anacığım gene geldin oturdun burnumun sızısına... Kocaman kucakladım seni..
Bozuldu hepten cakamaz
Han yerinde fiyakamız
Geçip gitti gelmez gayri
Deyiverdim şiirlenince.
Yüreğinize sağlık efendim.
Tebriklerim çokça.