Maviş gözlü kar tanem, evimin şirin gülü Sevgi ile karılıp sunulan tek ödülü Gülüşüne kurbanım annesinin bülbülü Yaramaz şehzademiz seni şeytan çekici…
Dudağın çikolata, yanağın bal kovanı Babasının gözünde yenilmez pehlivanı Nasılda yürüyorsun yesinler o havanı Yaramaz şehzademiz seni şeytan çekici…
Söyle bana küçüğüm ne istersen alayım İsterim ölene dek hep seninle kalayım Gözlerinin içine sonsuza dek dalayım Yaramaz şehzademiz seni şeytan çekici…
Seni nasıl sevmeli bilemedi babannen Mutluluk huzur dolsun sonsuza kadar hanen Özgüvenin yükselsin yalnız kendine güven Yaramaz şehzademiz seni şeytan çekici…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şeytan Çekici şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şeytan Çekici şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah şehitlerimize ölmüşlerimize rahmet eylesin, Hayırlı Bayramlar, sevgi ve özlem vardı, çok acıklıydı,Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
yazı yorumunuzdan,buraya geldim,,:) bu tip,tutmuş,bir partiye,oy vermeyeni,lut kavmi ilan etmişti,,ne alaka diye sordum,ayeti yazdım,anında engelledi beni,,bir takım,münafık diyorum,bunlara çoklarda,yani,,hürmetle,,
Maşallah muhteşem bir duygu olmalı...Babaanneleri siz olunca;ben tek şiir değil ,şiirlerle masallar yazar hecenin usta kalemi derim.Ve inşallah dileğim gerçekleşir şiirlerle bir masal kitabı,tüm çocuklara ulaşır.Selam ve saygımla
Merhabalar değerli kalem Allah analı babalı + nineli dedeli büyüttürsün inşallah Kutluyorum harika şiirini ve eserini Gönlüne ömrüne bereket Sağlıcakla
:) Ne güzel bir yürek sesi sevgiyi içine çeken sevgiyle satırlara serilen. Maşallah Maşallah, delikanlıya. Rabbim uzun sağlıklı ömürler versin. Bu vesile ile bayramınızı tüm tüm içtenliğimle kutluyorum sevgili Afet Hocam. Tüm ailenizle tüm sevdiklerinizle nice bayramlara sağlıkla huzurla erişmeniz erişmemiz dileğimle. En içten selam ve sevgilerimi gönderiyorum gönül bahçenize. Güzellikler ve sevgi düşmesin yakanızdan.
Maşallah sağlıklı uzun ömürler ve basarilar nasip etsin yüce tanrım. Civil cıvıl can veren güzel bir şiir olmuş. Yureginiz kaleminiz var olsun. Iyi bayramlar. Selâmlar saygılar.
Maşallah Afet Ablacığım, ne tatlı bi delikanlı bu böyle ve ona yaraşır ne güzel bir şiir babaannesinden. Allah bahtını açık, şansını bol eylesin dilerim. İyi bayramlar. Saygı ve selamlarımla.
Maşallah suphenallah Afet ablacım nazar değmesin Allah yolunu bahtını açık eylesin Her iki cihanda allah ondan razı olsun Hayırlı bereketli vatana millete ailesine yararlı bir evlat olsun
Önce kendine sonra anne ve babasına ve dahi vatana millete hayırlı kılsın Rabbim Cümle evlatlarımızı. Rahmatli babama bir gün. Baba sen bizi hiç böyle öpüp okşamadın ama Torununu maşallah neredeyse yiyeceksin diye sitem etmiştim. Cevaben Oğul evlat ağaçtır torun meyve.Sen hiç ağaç yiyen gördünmü ki. Diye cevap vermiştir. Bu cevaptan biliyorum henüz tatmadığım bu duygunun azizliğini. Gıpta ettim imrendim. biraz da gözlerim doldu sanırım. Mevlam güzel hayatlar versin cemi cümlenize. (Amin)
Alınmayın ama, nefis şiir bile bu güzelliğin yanında sönük kalmış. Allah nazarlardan saklasın, hiç bir acısını göstermesin. Binlerce kere Maaşallah. Huzur ve sevgiyle kalın efendim.
Sevilsin, sevinsin mutluluğu, başarısı bol olsun.
Duygulanarak okudum nefis hecenizi.
Tebrikler, sevgiler.