“Gülümse” diyor bir ses “unut bu bayram gamı Gülümse ki ruhunda huzur çiçeği açsın” Ahengiyle sarıyor içimdeki yaramı “Yaşayan bir insansın mutluluğa muhtaçsın Rüzgârla savrulurken söndürdüğün küllerin Yeni baştan yeşersin dökülen kâküllerin.”
“Gülüşünle yeşersin saatin yelkovanı Kuşların seslerini biriktir sandığında Kelebek kanadıyla doldurarak kovanı Yudumla ömür gülün soluyor sandığında As ağaca kurusun hüzün kokan mendilin Şarkılara yurt olsun bayram boyu şen dilin.”
“Göm öfkeyi denize suskunluğu sal aya Güneşten ateşini yıldızlardan ışık çal Kudretlisin yaparsın gerek var mı korkmaya Gece düşlere kul ol sabah da hayale dal Al eline kalemi ebruli bir dünya çiz Renklerle var oluruz onlarsız birer hiçiz.”
“Bir öpücük tutuştur yarının yanağına Sonra da geri iste haftalarca rehin tut Biraz şekerle dokun kuruyan dudağına Geleceğin tatlansın acı günleri unut Uzattım bak alıver sana en güzel ikram Bayram tadında geçsin sevdiklerinle bayram.”
Afet İnce Kırat ************ ************
Hicran Aydın Akçakaya teşekkürler
Bir ses bana diyor ki; bu günler de geçecek Yüzünden sis tülünü çekecek bir gün güneş Gamlı gönüller coşup mutluluğu içecek Bayramı bayram gibi yaşayacak çilekeş Sen yeter ki vazgeçme umudu uyanık tut Yağmur olup toprağa düşecek kara bulut
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SES BANA DİYOR Kİ; şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SES BANA DİYOR Kİ; şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam çok güzel bir hece çalışması.Harika bir finalle noktalanmış.Hicran Hanım'ın naziresi de adeta sosu olmuş. Yüreğinize, kaleminize sağlık. Selamlar,saygılar,hayırlı bayramlar.
ışıl ışıl, şiir,ses ayrı güzel,şiir ayrı,, içimiz şişmişdi,iblisli, ceninli, zombili şeyler,okumaktan, yalınlıktan,uzak, bir dolu cümle molozu, harf israfı, bu şiir,ışık gibi,geldi, Allah razı olsun, hayırlı bayramlar,,
Bir ses bana diyor ki; bu günler de geçecek Yüzünden sis tülünü çekecek bir gün güneş Gamlı gönüller coşup mutluluğu içecek Bayramı bayram gibi yaşayacak çilekeş Sen yeter ki vazgeçme umudu uyanık tut Yağmur olup toprağa düşecek kara bulut
Ne güzel bir şiir ne umutvari bir sesleniş. Ahmet Bey de hakkını vererek okumuş gerçekten. Tebrik ediyorum her ikinizi de.
Yüreğinizden umut hiç eksilmesin Afet Ablacım. Mutlu bir bayram diliyorum size, biliyorum ki uzaklık engel değildir güzel günleri paylaşmaya, yaşamaya ve yaşatmaya, gönüller bir olsun yeter ki. Saygı ve selamlarımla.
Nefis şiir, insanın içine gerçek anlamda huzur ve umut veriyor. Yorum ise, benim tek favorim. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Bayramınız mübarek olsun. Saygılarımla.
Alibaba tarafından 5/23/2020 9:38:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir muhteşem Ahmet beyin seside adeta can olmuş şiire. Garip bir huzur var şiirde.Gitme biraz daha kal diyen esrar.Dilerim Allahdan. Güzellikler kuşatsı ömrünüzü.Amin