Beceremiyor musun? İyi davranmayı Çünkü iyi davranmak bir sanattı Çok çok öncelerde...
Cesaretin yok mu aşka Elinden gelen sadece gönül koymak mıydı? Onların yeri taş altında ezilmektir! Taşlamak değildi sevenleri.
Uzak bir köşenin tekil yabancılığında Kimdin sen? Bu hederler neden di? Niye gelmeyi diledin sevmediklerin içine Neyi gizledin hiçine bu bedende?
Üzülmüyor mu sanırsın Görmüyor mu anlamıyor mu? Kendini baş tacı ettiğin bu küçücük evrende Yerin daha ne kadar büyük olabilirdi?
Zaman azalıyor güneş altındakilere Sözcükler sıralıydı hep Bu düzen di böyle ve böyle olması gereken Ruhunu teslim ettiğin hangi gezegendi söyle!
Poyrazın hafif acı bir kokusu vardı İliklerinde bir bölgede cereyan eden Şimdi kapamış tüm kapıları perdeleri Nasılda nefeslenmeyi beklerdin tepelerden
Hangimiz tuhaftık yabancı? Anlıyorken birbirimizi bir okadar uyuşmaz Sayıp döktüren damlacıklar gibi alından Şansız bir gonca bu dört bir tarafı düşman ve asla buluşmaz.
Bir haberciliğimiz kaldı üzerlerimizde Etkileşimliydi ve sorumlu her yaptıklarımız Doğru olanları bilmiyorken sende Tüm doğrularımı sana aktarmanın anlamı neydi
Vücut bulmak ve şükür Değişen bir kimlik ve irade Aynı gözler apayrı bakışlar Farklılıklarda buluşmamız bir tesadüf mü sence?
Heceleyemiyor musun? Seni seviyorum demeyi Elbet hayat böyle güzelleşirdi Tüm asır ve gelecekte...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SE ( Nİ ve YORUM) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SE ( Nİ ve YORUM) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...