İmkansızı sever mi bir insan Sever sever Hem de dipsiz bir kuyuda olduğunu bile bile Akıl melekesi çıkmıştır tatile Sonra oflar bohlar Daha sonrası mı Üf püf Sebebini ararcasına dalar semaya Sıkıntıyı sorma oyun havasında Boğaz çengeline asılır sorgu sual Ay ışığınla mı bağlı Günah sütten çıkmış ak kaşık Kürsüde yerini alır ay döngüsü Suç bulma imkansızlığa der Konuşur Karanlığın gölgesini silen parlaklık İmkasızlık varla yok arası Kader girer araya Patvatsızlığın sırası mı şimdi Gözyaşını kimse görmesin diye Araman nahoş Adın yok Ayrılığın siyahı yazılı gecelerde Sus dedim kendime Başımı döndürüyor Düşüncemin çıkmaz yolları Kilidime düğüm attım kendi kendime Dertleşmek ne haddime Aynaların sırrı siyah belli Yoksa göstermez gerçeği İftiralar dönme dolap savunmalar boş Sustu Dil üstü kelimelerim Rüyalarımın yol kandili ay perim Hoşgeldin geceme Misafir ol rüyama İmkansızlığa dinamit koyup Uçurtma yapalım hayalleri Ayfelek bak dedi Yeşil gülümsemesiyle nasıl da karşılıyor toprak Kendisini öpen damlaları Utandım Ayrığın adaletsizliğine bir kibrit çakıp Cigaramın dumanından seyre daldım Bulutlara bırakılan gözleri Cesarete yol çizdi ay felek Kendime yasakladım imkansızlığı.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Ay Felek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Ay Felek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
RAMAZAN BAYRAMINIZI KUTLAR,
Nice bayramlara kavuşmanızı diler,
Selam ve sevgilerimi sunarım.