Sonbahardan sonra gitme Gittikçe uzaklaşır bahar Eylül şarkısı olur İlk bakış ilk öpüş Ruhuma dokunur Kaldırım olsam da yoluna Kalbimde masalsın şimdi.!
Kaç kadeh kırdım bir bilsen Gidişini yazdığım Asıyorum resmini Bulutların ıslak saçlarına.!
Gitme mevsimlerin sonbaharı Düşen yapraklar olur mezarım Kimbilir kimler unutturdu Akşam olmuşum haberin var mı.!
Haberin var mı Üşür ellerim Haberin var mı Odamda ölüm kokusu Uykudan firar düşler Berduş olmuşum ayyaş olmuşum kime ne.!
Binbir kapı gökyüzü Alıp başını gitti yıldızlar Karalar bağladı mayıs gülü Uyanmaz uykulara dalan hüznüm Kasım rüzgarındayım anlasana Neden ayrılır sevenler Tek mevsimlik olmamalıydı aşklar.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akşam Olmuşum Haberin Var mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akşam Olmuşum Haberin Var mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar Saygı değer Şairim. Gayet anlamlı günede çok yakışır. Okunulası hoş bir Eser olmuş. Beğeniyle okudum. Eserin Ustasını tebrik ederim. ........... Selâm ve Duâ ile..
Gayet anlamlı günede çok yakışır.
Okunulası hoş bir Eser olmuş.
Beğeniyle okudum.
Eserin Ustasını tebrik ederim.
........... Selâm ve Duâ ile..