Göğüs göğüse sevgi perdesi makamıyla Mizacı kadar asil, konumda yeri yüce Aldığı ehliyetle icrası, ikramıyla Varlığı huzur dolu gözü gönlü yüklüce
Yüksek sanata tabi en üstün paye ile ’’Analık’’ ölçüsünde bulunmuyor emsali Ruhta duman bulutu dağıtmaya vesile Her sözünde nasihat samimiyet timsalı
Övgüye mensup hali hem kudsi hem de asri Ak sütü sinesinde yeşertir gülbaharı Dualara karışmış tülbenti kokar ıtri Kolları gökkuşağı, gözleri nazargâhı
Sâdâsı derya deniz gönül şelâlesinde Bir canla sever iken bin canla besler seni Evlat anaya muhtaç dinlenir gölgesinde Yokluğu ateşten kor acıya yaslar seni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ITRÎ KOKAR TÜLBENTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ITRÎ KOKAR TÜLBENTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel bir hece ile anlatılmış vefa, sevgi ve ana özlemi. Ne denilebilir ki? Tebriklerimi, selamlarımı ve saygılarımı sunuyorum hocam. Usta kaleminiz var olsun.
Göklerde yıldızları annelere doğarken Şükür ki secdesinde ağlamak ibretliktir Bilenen bilinmeyen in cin boyun eğerken Eşref-i mahlukatın doğumu insanlıktır...
Anlamlı bir şiire ve derin manaların kelamına, söz aciz olsa da, bir zerre manada bin salavat olsun...
Değerli Şairimiz. Nezehat hanım kaleminizden güzellikler damlıyor Maşallah. Güzel akıcı bir Şiir okudum Kaleminiz kavi Yüreğiniz var olsun. Naif yüreğinizi Canı Gönülden kutlarım. Selâm ve Duâ ile Sevgilerimle.
sözcükleri telaffuz ederken hissettiğimiz o esinti elbette aşkın mimarıdır sözcükler ve anne yüreğinde saklı nice niyaz mutlu bir gülümsemeyi hak eder. yana yakıla yaşarken ağıtlar yakarken... şiirler ise devasa yüreklerden taşan. ne güzeldi yürek sesiniz sonsuz sevgimle gönül bahçenize.
Gökyüzüne baktığımda sayısız yıldızların arasında ay gibidir... Köyümüzde beş çocuklu ailenin en zor zamanlarında on beş yıla boyunca eski evimize yerleştirerek her anlamda maddi/manevi destek olmuştur… Şimdi o beş çocuk eğitimlerini yüksekokul düzeyinde tamamlayıp iş hayatlarına başlamışlar… O benim kahramanım öyle güzel bir kadındı
Değil beş çocuğa günümüzde bir öğrenciye destek vermek için yardım istendiğinde ağızlarındaki ilk kelime devlet baksın….
On bir evladı yetiştirebilmek… Yetiştirirken evlatlarının okumaları için ruhunu yüreğini cesaretini mertçe korkusuzca ortaya koyabilmek…
Sayılamayacak kadar çok devasa melek kanatlarıyla yaptığı iyilikleri düşündüğümde ne dilim ne kelimelerim yeter anlatmaya…
‘‘Oğul kapınıza geleni boş çevirmeyin Bir elinize dolsun diğer elinizden taşın Karnınızın doymayacağı yerde açlığınız belli etmeyin mideniz sizden aşağıdadır yukarıda değil’’
Nazım Hikmetin
‘‘O mavi gözlü bir devdi. Minnacık bir kadın sevdi. ‘’ şiiri her okuyuşumda annemle babamı anlatıyor gibi
O minnacık bir kadındı mavi gözlü devi babamı çocuklarını insanlığı sevdi