Hiçbir düş taşlardan çalınmadı yontulmadı rüyalar riyayla göğsünde kutsalı taşıyanlar hiç taş atmadı gönlünde pak su akanlara menevişlenmedi göllerin yüzünde yasak çiçekler göğsünde süslediği inançtan başka açmadı başka baharlara…
yüzümüzü sürdüğümüz duvardan ne çok dua döküldü ekmek ve şarapla kutsanan aşktan ve ne çok gammazlandı tutsak ruhlarda skalası bozuk kalplerden yükselen seslerle aforozlandı bestelenmiş şiirler…
gecenin yatağında geri verildi tenlerin beyazlığı şafak sökerken ayak izlerinde düşlerin tam ortasına vurdu şimşekler uyandı sevda ağacı yanarak dallarında sıçradı ışık seli umutla ve üstü örtülü bir rüyayı açtılar yavaşça ayakları yalın, tenleri üryan saçlarında sim kırıntıları yola düştü umut yolcuları bir tanrıçanın gezinirken parmakları lirde döküldü o muhteşem eser her notası ilahi bir ses her söz imge seli güneşin doğduğu yöne süzüldü arya sahabesi Tanrı’dan izin alarak.
sadakat hiç hırsızlamadı el bağından bir salkım düş topraklı canımızı kendimiz suladık umutlarımızla bu gidiş hangi uğurlamadır her yön göç izi insanda çekerken yıllar aynalardan yüzümüzün ufkunu olmasa da ardımızdan el sallayanımız her gidiş yeni merhabalara yolcu her son ilk durak her durak son nefese eş…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her yön göç izi… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her yön göç izi… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sahipsiz zamanlar şiirime yaptığınız yorum için teşekkürler. ilkdefa okudum sizi geç kaldığıma hayıflandırdınız
"gecenin yatağında geri verildi tenlerin beyazlığı şafak sökerken ayak izlerinde düşlerin tam ortasına vurdu şimşekler uyandı sevda ağacı yanarak dallarında sıçradı ışık seli umutla ve üstü örtülü bir rüyayı açtılar yavaşça ayakları yalın, tenleri üryan saçlarında sim kırıntıları yola düştü umut yolcuları bir tanrıçanın gezinirken parmakları lirde döküldü o muhteşem eser her notası ilahi bir ses her söz imge seli güneşin doğduğu yöne süzüldü arya sahabesi Tanrı’dan izin alarak." şiire imgeye ve duyguya doyduğumuz an... çok anlamlı bir şiirdi sevgi ve saygı ile...
Tebrikler...Ustaca yazılmış, okumak keyif verdi...Düşündürücü,sorgulayan ve içsel duyguların analiziydi okuduklarım...Yazan kâlem kendini çok güzel ifade etmiş. Daha nasıl anlatılabinirdiki.. Oldukçada etkileyiciydi... Saygımla şiir dostu...
Neslihan YAZICILAR,cok derin bir şiir..Ne kadar nüfuz edebildim bilemem ama,ellerinden tuttuğumu biliyorum şiirinin hala bırakmadım,gözlerinin arkasını görmek istiyorum.Ne kadar güzeldi..Yürekten kutlarım efendim.Selam,saygı...
ayakları yalın, tenleri üryan saçlarında sim kırıntıları yola düştü umut yolcuları bir tanrıçanın gezinirken parmakları lirde döküldü o muhteşem eser her notası ilahi bir ses her söz imge seli
Büyük bir gönül emeği o her zamanki mistik söyleminle kaleme aldığın harika bir duygu seliydi yaşattığın Tanrının yaratırken insana bahşettiği o yaratıcılık yine harikalar yaratmış şiirinde okumak hazdı yine okuyacağım yarın
menevişlenmedi....gammazlandı ...bu kelimeler sanki şiiri yormuş.Hele ki ardından gelen afaroz,skala ile gelgit yaşattı bana..yani günlük kullandığımız kelimlerle başlayan şiir, birden daha entellektüel düzeye çekilmiş...arada ki geçiş daha yumuşak olabilirdi.Öte yandan şiirin her bölümü,kendine has başka bir şiir..hayli emek sarfedilmiş.ayrı ayrı yayınlanabilecek kadar bağımsız ve güzel bölümler..saygılar şaireye.
ilkdefa okudum sizi
geç kaldığıma hayıflandırdınız
"gecenin yatağında geri verildi tenlerin beyazlığı
şafak sökerken ayak izlerinde
düşlerin tam ortasına vurdu şimşekler
uyandı sevda ağacı yanarak
dallarında sıçradı ışık seli umutla
ve üstü örtülü bir rüyayı açtılar yavaşça
ayakları yalın, tenleri üryan
saçlarında sim kırıntıları
yola düştü umut yolcuları
bir tanrıçanın gezinirken parmakları lirde
döküldü o muhteşem eser
her notası ilahi bir ses
her söz imge seli
güneşin doğduğu yöne süzüldü arya
sahabesi Tanrı’dan izin alarak."
şiire
imgeye ve duyguya doyduğumuz an...
çok anlamlı bir şiirdi
sevgi ve saygı ile...