Üç kalp .. Yere üç küçük gül düşer... Üç yabancı şu koskoca dünyaya Birbirini tanıyan Birbirini anlayan Çok uzaklardan Sanki kardeşçesine Aynı sona yaklaşan "Göğün aynı noktasını paylaşan!" Kokuları tanıdık Ortak ederleri! Bir hikayenin ayrı tellerinde Bilindik bir güftede birlikte Kederlerine yakaran... . Biri; Hiç olmamış gibi Hiç duyulmamış Görenlerden anlatılır Tanıyanlardan bilinir Eski Asır Silik Ama hep kazıtırmış kendini Dokunana azapmış dikeni Hiç koklanmamış Kuytuları yordu Tepelerde dik durdu Okuyordu bilgeliği... İtti sefilliği sözlerinden Kırık pembelerinden Beyaza çalan Çalınan hatıralarından Dingin melodilere...
. Biri; Gece üçü geçen gecenin, en güzeli! Eşsiz auralardan İncilerden seçili parıltısı Yaklaştıkça uzak Sevdikçe tuzaktı Hadi Durma dokun! Hiç dokunulmamış denir oysaki Issızlığın ortasına "Yarın işte böyle olmalı" dedirtir Çölünde bir tutam su Hasretinde niyaz Beraklığında içli, Alev kırmızısı saçlarında Aşkın beyhude hikayesi gizlenir
. Ve Biri; Kirli bir kan portakalı Ağırmış yapraklarından Vurulmuşa dönen... Düşmeyi gözler özensizliği Bitkin bit böceklerinden Kurumuş içli ağıtlara Doyamamış dokunmalara... Çok yıpranmış buketlerin arasında Kendine en arkada giz bir yer seçer Ve yerlere serer kifayetsizliğini Bi anda Şu dünyayadır isyanı Kırıntılarında anlatır Ne akıl erdirmişliğini Ne fikir Çakıl taşları misali hayatını Hep kefil Hep kefil!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üç kalp şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üç kalp şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.