Bu ev hapsi galiba bana iyi gelecek Rahatlığa çabucak alıştım ben iyi mi? Dört duvarın içini kim nereden bilecek Çamaşır bulaşığa karıştım ben iyi mi?
Evdeki stokları yavaş yavaş yiyoruz Her odada başka bir elbise giyiyoruz İnan birbirimizi uzaktan seviyoruz Hanımla telefonda görüştüm ben iyi mi?
Sarılıp öpüşmeyi erteledik bir süre Üç metre mesafeden ilaç sıktım her yere Hani laf aramızda virüs kapmış yer küre Hijyenin zirvesine eriştim ben iyi mi?
Sirkeyle kolonyayla yerleri siliyoruz Ağlanacak duruma vallahi gülüyoruz Bekle bizi Avrupa topumuz geliyoruz Sarkozy’iyle Trump’la barıştım ben iyi mi?
Öncelikle söyleyim belli bir marazım yok Limitsiz çay kahve var hiç de itirazım yok Dolu dolu dinlendim kimseye garezim yok Saatlerce yatmaktan kırıştım ben iyi mi?
Ah o Çin yok mu o Çin! Yerin dibine batsın Gırtlağında fareler yılanlar cirit atsın Söyleyelim Nato’ya artık füze fırlatsın Rüyamda Pekin ile vuruştum ben iyi mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİ Mİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİ Mİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayır değil.:) İyi olana iyilik varmak için vasıta aramaz. İronilerle bezenmiş bir buket çiçek gibiydi şiir. Bayıl dım. İyi mi ? El ve yüreğine sağlık kardeş. Şu mütebessim yüzümü sana borçluyum
İyi olana iyilik varmak için vasıta aramaz. İronilerle bezenmiş bir buket çiçek gibiydi şiir. Bayıl dım. İyi mi ?
El ve yüreğine sağlık kardeş. Şu mütebessim yüzümü sana borçluyum