Yıldızlardan arama, içimiz de kül deriz Oyun deme yaşamak, taşları eski dama Kızılcık şerbetine, sen üzülme gül deriz Naz kadına yakışır, gönül almak adama..
Bu dize senin için, yüreğini dağlama Şiir cana yakışır, onu yazman adıma İnkârın faydasızdı, gözlerini bağlama Şirk sana yakışmıyor, inanmamak adama...
Toprakça geldik elbet, toprak olur gideriz Yalnızlık cehennemi, mezar olsa odama Ezelden bildik nöbet, aşk’a yürek güderiz Gül kadına yakışır, tohum olmak adama..
Gözlerini süzerek, sular gibi çağlama Diz altına bakarak, ıraklaşma yadıma İçinin ırmağında, timsaha bel bağlama Yaş sana yakışmıyor, ağlamamak adama...
Ölüm Allah’ın emri, diye niyet ederiz Ellerin celladını, mahkûm etse idama Bu sevda ırmağına, yine diyet öderiz ’Aşk kadına yakışır, sevdalanmak adama’...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K/adına... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K/adına... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıldızlardan arama, içimiz de kül deriz Oyun deme yaşamak, taşları eski dama Kızılcık şerbetine, sen üzülme gül deriz Naz kadına yakışır, gönül almak adama..
K/ADINA... şiirini, yazan ve bizimle paylaşan Şair Arkadaşımı KUTLUYORUM...
Yüreğine emeğine sağlık
__________________________________Selamlar