hece ustalarına... can şehitlerimize sevgi şehit ailelerine metanet ve saygı ile... ayrıca dükkan kapılarına, balkonlarına şehitlerimiz için bayrak asanlara...
_________________"bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır, _________________ toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır." ________________________________________ Mithat Cemal Kuntay
kızılelma kurdu beslimiz bizim saçmaladı durdu feslimiz bizim tarihince vurdu neslimiz bizim bağırınca çaylak nöbet kimdedir?
memleket yeridir çabamız bizim toprağın teridir babamız bizim korkudan geridir yabamız bizim çağırınca bayrak nöbet bizdedir!
şehitler düşünce eşimiz bizim sevdaya küsünce dişimiz bizim zenginden hallice işimiz bizim kararınca toprak nöbet kimdedir?
yürekleri dağlar yazımız bizim karaları bağlar bazımız bizim denizlerce ağlar sazımız bizim çağırınca bayrak nöbet bizdedir!
yağmura darılmaz izimiz bizim kefenle sarılmaz serimiz bizim rüzgarca vurulmaz erimiz bizim sararınca yaprak nöbet kimdedir?
belirsiz sağımız solumuz bizim dipçiğini seçer kolumuz bizim kıyameti geçer yolumuz bizim çağırınca bayrak nöbet bizdedir!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çağıran bayrak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çağıran bayrak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah tüm şehitlerimizin mekanlarını cennet eylesin yaralı gazilerimize acil şifalar versin sözün bittiği yerdeyiz milletçe kaleminiz daim duyarlı yüreğiniz var olsun değerli hocam saygımla
MEKANI CENNNET OLSUN...
.................................. Saygı ve selamlar.