Cəhənnəm. - də soyuq bugün, Vətəndaşların əzab səsləri ölüləri qorxudur. İtlərin duası qəbul olsaydı, Göydən sür-sümük yağardı, Qarğış edir torpaq,hərgün,hərgün bizə, Deyir,üzərimə basdığınız yetər,birdə gəlib yatmayın içimdə.
Kimə dəyər verirsən borçlu çıxırsan, Bu belə bir zəmanədi, Arxanı döndüyün anda da satılırsan, Onlar üzünə gülüb arxandan iş verənlərdi.
Haqdan ədalətdən danışanlar,Hiterin masqasına büründü, Yaxşı ki qənəd vermədi Tanrı məstan pişiyə, İlənmiş ətə belə:tamah edərdi,nəfsi keçərdi,Tanrı belə inanmazdı gördüyünə, Ey insanların sahibi mal-mülk,səcdəmi edək indi sənin qadirliyinə?
Gücün qarşısında əyildi adəm oğlu, Özü hazırladı mütləq sonunu, Ey asiman ey səma,ey ulu Tengri, Övladların səni deyil,şeytanı seçti.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cehennem de soğuk bugün (Borçalı Türkçesi) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cehennem de soğuk bugün (Borçalı Türkçesi) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel bir şiir okudum imrenerek...
tebrikler ve saygılarımla.