Ne hikmettir ey aklım; hem gündüz, gecedeyim, Ben zerrene muhtaçken, sandım ki yücedeyim. Okudum onca kitap, kapattım sayfaları, Elif battı gözüme, baktım ilk hecedeyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİF... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİF... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Babamın da batmış ola ki ismim Elif dogdugum günden beridir. Hep derdi , her gece ak sakallı bir dede rüyasina girip elif koy demiş kızının adını, annem bana hamileyken.
Babamı kaybettiğim günden beri benimde gözlerime batar oldu Elif.
Hâlâ sesiniz kulaklarımda Enver abi.Hisse ve Süveyda dinle beni şiirime ses olmuştunuz.
Tebrik ederim mana dolu bir dörtlük okudum kaleminizden.
Selam ve saygımla...
ŞİİRLERİN ŞAİRİ tarafından 1/19/2020 3:08:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Adıyla yaşasın kızınız. Rahmetli babacığım da ismimim yaygınlığından olsa gerek annemin hamileliğini ilk öğrendiğinde ısrarla Kızım olursa adını Asena koyacağım der dururmuş. İşte o bahsettiğim ak sakallı dede ta ki babamın rüyalarına girip kızın olacak kızının adını Elif koy diyene kadar. Zira annem doğum yapana kadar o muhterem zat her gece babamın rüyalarında belirip aynı ismi telaffuz ediyormuş.
İsmim benim için çok değerli. Ömrüm boyunca manasına layık olmaya çalıştım, çalışacağım da ömrüm el verdiğince.
Asena ismim nüfus cüzdanına Elif olarak yazılınca göbek ismim olmuş.Zira her iki ismimi de severim.
Şayet vaktiniz olur da herhangi bir şiirime ses vermeyi arzu ederseniz ( face kullanmadan da) bana buradan yazabilirseniz çok sevinirim.çok mutlu edersiniz.
Ben ta çocukluğumdan beri "Elif" adını çok seviyorum Elif Hanım.Yakınımda bu adın çok ve hayli kullanılıyor olmasından dolayı kızıma dahi bu adı koyamamış Günhan koymuştum. Başka kızım da olmadı, fakat Elif gönlümden ve hafızamdan hiç çıkmadı.Elif'i her zaman ilmin kapısı, dünyanın direği gibi gördüm.Bu dörtlüğümle belki duygularımı tatmin etmeğe çalıştım. Bir şiirinizi seslendirdiğimden bahsediyorsunuz; burada uygun göreceğim şiirlerinizi yine okur size gönderirim:Ancak Face'de adıma arkadaşlık açarsanız.Adınızla sağlıklı yaşamanız dileğiyle, selamlarımla...(Aksakal)
Ne hikmettir ey aklım; hem gündüz, gecedeyim, Ben zerrene muhtaçken, sandım ki yücedeyim. Okudum onca kitap, kapattım sayfaları, Elif battı gözüme, baktım ilk hecedeyim...
Bir dörtlüğe bir ömrü sığdıran değerli Şairimi, Ağabeyimi kutluyor, ellerinden öpüyorum. Nice güzel şiirlere...
Teşekkürler Sevgili Aras,bizce "Elif" dünyanın direğidir. Elif söylenecek her söz ve fikrin başı ve sonudur.Merhum Yunus'u düşünürsek; biz henüz ne söylemişiz ki. Gözlerinizden öpüyorum...(Aksakal)
Tebrikler teşekkürler selamlar