(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgili arkadaşım,Gülümm. Şimdi okudum yazını ve de çok üzüldüm.Lütfen gitmek ne demek veda etmek ne demek.Hani geçenlerde ben ayrılıyorum gideceğim dediğimde bana sen izin vermedin.Seni dinledim ve gitmedim.
Benim biricik arkadaşım, can dostum...çok çok zor günlerdi terk ettiğimi düşündüm terk edildiğime emindim ama...bu, bu bir mucize. Sesini duydum az evvel bana siper olan yüreğini bir daha hissettim yüreğimle atan o yüreğinde var olduğumu bana bir kez daha gösterdin. Allah senden razı olsun ve bana destek olan güzel insanların varlığı... Şükürler olsun Rabbime şükürler olsun. Döneceğim zaten yüreğim de aklım da burada kalmıştı. Sayende açtım gözlerimi kalp gözümde ne varsa ve Allah'ın da bir hikmeti şükürler olsun. Canım daha fazla yanamazdı çok çok yandı, Günay senle konuştuğumuzda demin söyledim daha söyleyecek o kadar çok şey birikti ki. Geldim geldim koşa koşa sarıldım sana sarıldım dostlarıma çünkü Rabbim böylle buyurdu.
Seni dinliyorum ve geri dönüyorum.
O kocaman yüreğinde olduğumu biliyorum tıpkı yüreğimde saklı olduğun gibi.
Merhaba, Her şeye rağmen yazmak-yazabilmek ne güzel !Duygu ve düşünceyi paylaşmak ne güzel ! Bence öteki gönüllere ulaşmayı sürdürmek gerekir ! Hoşça kal !
Şükrü Beşiktaş tarafından 11/17/2019 7:52:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sultan Mahmut bir gün tüm vezirlerini toplayıp, ''bana bir yüzük yaptırın ve üzerine öyle birşey yazdırın ki ona her baktığımda, hüzünlüysem neşeleneyim, neşeliysem hüzünleneyim'' diye buyurmuş.
Vezirler toplanmışlar dört bir yana haber salmışlar. Sonunda bir gün yüzükle sultanın karşısına çıkmışlar, yüzüğü vermişler. Sultan Mahmut tamam işte bu demiş. yüzüğün üzerinde '' bu da geçer ya hû'' yazıyormuş...
Güzel yürekli şairem, lütfen böyle üzücü şeyler söylemeyin, hayat her zaman zorluklarla dolu, hangimiz zaman zaman son nokta işte dediğimiz olmuştur, zaman herşeyin çaresi, yarın yeni bir gün ve neler getirir bilemeyiz, her zorluk yükselebilmek için bir fırsattır, engeller olmazsa nasıl öğreneceğiz ki hayatı, ne gelmek elimizdeydi, ne gitmek herşeyin bir zamanı var, zaman da bizim kavramlarımızdan, Zamansız ve Mekansızın bizim için neler hazırladığını bilemeyiz, siz iyi bir insan iyi bir şair ve yazarsınız, kendinizi sevin çünkü bizler de sizi seviyoruz ve benim gözlerim hep sizi arıyor, her ne kadar yaşımdan dolayı çok fazla dolaşamıyorum arkadaşlarımı bu tabiki benim hatam, her zaman iyi insanlara bu dünyanın ihtiyacı var, çok rica ediyorum kendinizi sevin ve her işi kendiniz için yapın, kimse yok zaten, ben öyle yapıyorum, sevgilerim sizinle ...dualarım da..
Efendim; sevgiyi , sevdayı , hüznü , vefayı, şiiri , sözü , yazıyı ,özü, yorumu , naifliği , duruşu sizlerden öğrendik. Çok şey kattınız yüreklerimize. Ama şirlerinizi , yazılarınızı seve seve okuyan naçizane bizler bu ansız vedayı kabul etmiyoruz. Daha bizlere katacağınız ,sizlerden öğreneceğimiz çok şeyler var. Belki bir miktar ruhunuz , gönlünüz yatışıp dinlendikten sonra yeniden küllerinizden doğarak bir güneş gibi ne ışıklar saçacağınıza inancım tamdır. Birilerine küsüp, kızıp terki defter etmeniz bizi ziyadesiyle üzer. Lütfen bizleri kırmayınız. Saygılarımla...
Şair ve Şaireler Milletimizin sesidir.iyilikleri telkin eden duygulu temiz kalpli,Hikmet sahibidirler.Aziz Milletimizin vicdanıdır.Milleti ayakta tutanlar,Şair ve Şairelerdir ve kahramanlardır.Hanımefendi sizin burada olmanızdan çok sevinenlerlerden birisiydim, Ben samimiyetimle gitmeyin diyorum.Baktımda bütün arkadaşlarınızda gitmeyin diyorlar.
Yeis öyle bir bataki,düşersen boğulursun, Ümmide sımsıkı sarıl seyret ne olursun. demiş Büyük Şair,yazar Mehmet Akif...
Gidersen sen Hanımefendiyi,şiirlerini,yazılarını, o uzun çok güzel yorumlarınızı çok özliyeceğiz. Allah yar ve yardımcınız olsun, Dualarımla,Selamlarımla.
Hocam hayatın olağan akışındadır tüm sözler icraatlar eylemler siz cesur davrandınız ön aldınız fakat bunun bilincinde misiniz emin değilim mutlak bir profesyonel desteğe ihtiyacınız var (burada ismini vermek istemeyen çok kişiler gibi) şiir yazanın akıllısı olmaz-dı :) yedi iklimde-kimse kendini kandırmasın -:) yediden (yetmiş sonsuza) siyanür etkisinde yaşıyoruz..mu ? ..dertleşmek iyidir haykıra haykıra yazmak konuşmak yüksek sesle kendinle sonra panik atak manik depresif ağla ağla sökülsün ciğerlerin rahatla..başka ilacı yok çünkü papatyalara oluyor olan...
İnsan yazmaktan düşünmekten yorulur, kalem yorulur. İnsan yorulunca da daha hassaslaşır. Ben de bazen kaçarım insanlardan, kabuğuma çekilirim dinlenmek için. İyi de gelir. Kimbilir belki de sizin de bir dinlenmeye ihtiyacının var yeniden başlamak dinginleşmek için Yıldız Hanım. Ama bırakmak yok... Kaderde yol arkadaşlığımız var nihayetinde. Sevgiyle selamladım, kocaman kucakladım........
Yazmak suç değil yazamamak suç olmalı, içine kapanmamalı insanlar yazmaya devam arkadaşım şair yazmazsa kahrolur, kendini üzme, her şeye rağmen yaşamak güzel sevgilerimle...
Seni bu kadar üzen nedir diye sormayacağım. Ben de yeterince ilgilenemedim şiirlerinle, yazılarınla... Sadece sana değil bu sözüm. Eskisi kadar ilgilenebilecek zaman bulamıyorum bu edebiyat siteleriyle. Kararına saygı duyuyorum. Ama yine de biraz düşünseydin derim.
suçunuz yazmaksa bizde suçluyuz, bir çalışan olarak az vaktim olduğu halde, yazıyorum,okuyorum,yorum yapıyorum, bazı zaman çocuklara zaman bile ayıramıyorum sizden tek isteğim edebiyattan, şiirden ayrı kalmamanız kalem iç sıkıtıyı en aza idirdiğine şahit oldum saygılar selamlar
Biz Türk insanı olarak açık yürekli ve eleştiri yapan insanları sevmeyiz
Bu yazdıkların bile senin ne kadar değerli bir insan,yazar şair olduğunun kanıtı
Sana iki şey anlatayım ;Birincisi ben
Bu siteye yaklaşık üç yıldır şiir yazıyorum,İlk şiirimi yayınladığımda bazı üç beş şair arkadaş bana bu işi bilmediğimi söylediler yani beni küçümser gibi yaptılar,,Oysa ben kendimi biliyorum ve bu işe yıllarımı verdim,,Üç yıl zarfında bile kendimi bayağı geliştirdim geliştirmeye yazmaya devam ediyorum,,,Okuyucu sayımda yaklaşık bir milyona yaklaştı,,
İkinci bir örnekse;;
Şaiirin biri uzun yıllar öncesi sanırım yabancı bir ülkede sadece şiir yazıyor ama yayınlamıyor ve onu kimse dikkate almıyor,Ama yıllar sonra onda ki cevher fark ediliyor ve servet kazanıyor,ün kazanıyor
Bu yüzden sen sanatı yap,,
Bir de sağır kurbağa hikayesi var bilmem bilir misin,,Hiç kimsenin çıkamadığı zirveye tırmanıyor,bunu başarıyor,,yapamazsın diyenleri duymadığı için yapabiliyor bunu
Bende inan şuna sanatçı camiasını çok samimiyetsiz buluyorum,,
Çünkü samimi ve içten değiller
Kendine iyi bak,,sanat bile senden önemli değil çünkü,,sağlığına dikkat et mümkünse,,fazla da üzülme olur mu
Ben şiirlerini de, yazılarınızı da beğenerek okuyanlardanım ama yorum ve beğeni yapmıyorum. Aslında kimseye yapmıyorum. Bilmiyorum ama yorum ve beğeni yapmayı pek sevmiyorum. Bu da benim halim işte. Çok arkadaşımız gönül koyuyordur ama asla art niyetim yoktur, olamazda. Nihayetinde her arkadaşımız kendi gücü nispetinde edebiyatımıza, şiirimize katkıda bulunuyor. Ve kendi adıma amatör ruhu ile yazı, şiir, hikaye yazan kişiyim. Ama beni mutlu ediyor yazmak, edebiyatımıza ve şiirimize az da olsa katkıda bulunmak...
Edebiyat defterinin ilk kurulduğu yıllardan beri üyesiyim ve çok insanımıza edebiyatı, şiiri ve yazmayı sevdirdi. Ben bir mektep olarak gördüm burasını. Hiç bir zaman uzaklaşmadım, uzaklaşmayı da düşünmedim. Çünkü bize verdikleri çok sitemizin. Kuran arkadaşlarımızdan Allah razı olsun.
O nedenle demem o ki; yamaya devam etmelisiniz. Yorum ve beğenilerde arkadaşlar yok diye düşünmeyiniz ve güne gelen yazı ve şiirler arkadaşlarımızı daha iyiye gitmeleri için kamçılıyor, O da ayrı bir güzellik sitemizin.
Ben pek sanmıyorum torpil olduğunu bazı arkadaşlarımıza. Sitemiz benim gözümde edebiyatta usta ve amatör arkadaşlarımız için bir numara olarak görüyorum. Bazı arkadaşların ricası üzerine onları kırmamak adına bazı sitelere gittim (sanırım iki veya üç edebiyat ve şiir sitesi idi) İnanın rahat edemedim ve beni mutlu etmedi oralara. ya bir şiir astım, ya da hiç bir yazı yayınlamadım ve uğramadım oralara. Sebep belli! Burası bizlere huzur ve mutluluk veriyor. Bana öyle, başkalarını bilemem!
Yazdıklarımızı mutlaka okuyorlar ve yüreklerinde değerlendiriyorlar. Ben öyle değerlendiriyorum arkadaşlarımızın yazı ve şiirlerini. Yorum ve beğeni yapılmasa, o şiire veya yazıya itibar edilmiyor anlamı taşımaz. Yorum ve beğeni belki bazılarına güç ve morel verebilir. Ama bende öyle bir durum hasıl değil.
Bazen sadece biraz nefes almaya, biraz başka bşr manzaraya bakmaya yahut biraz bizi mutsuz eden şey ve kişilerden uzaklaşmaya ihtiyacımız oluyor. Konuyu hiç bilmiyorum ama kendimize haksızlık etmeyelim. En kıymetlimiz biziz. Başkalarına gösterdiğimiz şefkat ve sevgiyi kendimize göstermeyecek miyiz; en çok kendimize göstermemiz en sağlıklısı.
Suçlu değilsiniz elbette.. sadece dinlenmeye ve nefes almaya ihtiyacınız olabilir.. kendinizi ne iyi hissettirecekse, ondan kendinizi mahrum etmeyiniz.
Sen, ben ya da bir başkası, kimse hayat kadar sert vuramaz. Ama önemli olan ne kadar sert vurduğu değil, aldığın ağır darbelere rağmen yoluna devam edebilmendir. Ancak böyle kazanabilirsin. - R. Marciano
ben bu vedayı kabul etmiyorum dostum GÜLÜM hanım hadi ne olduysa iç yüzünü bilmiyoruz ama belli ki sizi çok kırmışlar siz asil bir insansınız hadi biraz dinlenin barı en kısa sürede bekliyoruz burası sizsiz keyif vermez saygımla
umarım bu sadece bir şiirdir ,bırakmıyorsunuzdur,üzülürüm kardeşim üzülürüm,şerlerin defi hayırların fethi için yazmalıyız yoldaki taşlara dikenlere takılsak ta diyorum selamlarımla....
Kendi içinizde ne yaşıyorsunuz bilmiyorum fakat edebiyatı birileri yüzünden bırakmamalısınız. Ki zaten o birileri hep hayatımızda var aslında onların dediklerine aldırmamak da gerek bi yerde. Yoksa her şeyi içimize ata ata Allah korusun intihara kadar gidebilir. Şiirlerinizden nefret etmeyin onlar sizin iç dünyanızdır bunu kendinize yapmayın lütfen. Dediğim gibi dertleriniz neler bilinmez ancak ne olursa olsun sevin şiirleri, edebiyatı. Ha bazı insanları bende sevmiyorum zaten. Kendilerini sevdirmiyorlar çünkü :) Bence insanlar yüzünden şiirlere haksızlık etmeyin. Şiirleri hep sevelim.
Sağlıcakla kalmanız dileğimle.
Caylak tarafından 11/15/2019 4:50:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Caylak tarafından 11/15/2019 4:51:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kardeşim; yüreğinizin yangınları ve sizi üzen nedenler var ki yazmışsınız. Aslında hepimizin kendimize göre birtakım sıkıntıları var. Siz inançlı güzel bir kardeşimizsiniz. Hayır ve şer Allah'tandır. Lütfen metin olun..Sabırlı olun.. Bakın Hz Yusuf'u Allah'ın takdiriyle kardeşleri kuyuya attı. Ama o hep sabır etti. Ve Mısır'a sultan oldu. Bakın ben bile dün akşam hüngür hüngür ağlıyordum. Hepimizin bir acısı var. Ne olur sende yine düşün, yine düşün ve kendinizi parçalamayın üzmeyin..
Benim bir kardeş olarak söyleyeceğim senin ve herkesin iyiliğidir.
Allah gönlünüze güzellikler versin içinizden sizi üzen duyguları uzak etsin.
Ben üzüldüm 10 gün kadar oldu deftere giremedim
Geçmiş olsun ustaaaaaaaaa
________________________________________Saygılar