(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir/az... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir/az... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi,Şehitler ölmez,Vatan bölünmez, Alllahümme salli ala seyyidina uhammed,sevda ve özlem vardı,akıcı anlamlı,ders erici,düşündürücüydü, kutluyorum Üstadım,Dua ve selamlarımla
..özel dersti sırları ve püf noktaları deşifre eden mıh gibi sözleri satır arası çekiçliyor cürüm duvarlarına ki finali başlıktı beylik cümleydi bittiği yerdi yorumun ''duyguya sınır çizmek'' sadece sevmek temennisiydi her ân değişen ruhhallerinde tebriklerimle kutluyorum..selamlar...
sonra, kırdığın bir kalbin laneti hiç kalkmayacak gibi seni tutmuştu! kırılınca kalpler, bir az değil gerçekten tuzla buz oluyor kırılmalar..tebrikler şair kaleminizin izleri hep severek okumuşumdur... Uzun zamandır yaşadığım zor günlerden dolayı siz gibi kıymetli kalemleri takip edemiyorum istem dışı,acıların enkazı zor kalkıyor... selam ve saygılar...
Çok etkileyici, anlamlı bir şiirdi yine kaleminizden dökülen,insanın aşktan kalan duygular ve hislerine dair, kutlarım bir kez daha değerli şair, saygıyla
Bütün şiirleriniz gibi buda harika olmuş.Yüreğinize ve emeğinize sağlık üstadım.Siz her zaman böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selamlarımı sunarım.