Dışarıda kar yağıyor,ne kadar da romantik. Dışarıda evsiz,kimsesiz insanlar var ve üşüyor. Mağazalar da indirim var acaba hagisini alsam? Elbisesi olmadığı için bazı çocuklar okula gidemiyor.
Kiminin şikayetçi olduğu dumurlar,kiminin ihtiyacı, Kimse sevmedi seçtiği hayatı,an olsun barışmadı, barışamadı... Şanslıydık uzaktan izledik savaşı, Kim verdi bize bu şansı? Anlaya bildik mi şehit yakınlarını? Onlar vatan sağ olsun dedi,biz sahiplenemedik vatanı.
Bir avuç Kafkas toprağında,yüz adet etnik ağacız, Yoklamaya tabi tutuyor hergün Tengri bizi. Yalanlarımız ensemizde güya kaçmaktayız, Hergün bir kuyu kazmaktayız, İçinin otu suyu olmasada, Alışmışız şerefsizliğe bırakamayız.
Tüccar olup kandırmışız, Hacı olup kandırmışız, Sanatkar olup kandırmışız, düzenbaz olup kandırmışız, babam biz adam olamamışız, Konuşmuşuz söz vermişiz ama tutmamışız, Ama sorsalar ’’Elhemdulillah müslümanız’’
Su verdiğin,aş verdiğin Allah’ın selamını verdiğin, Senin arkandan şeytanın ’’fatihasını’’ okuyor. Yoldaş dediğini,gardaş dediğini saymıyorum bile, Onların yüzüne gülümsemesi, Doğacak umut güneşini bile murdar ediyor.
Kanımız Türk,bedenimiz İslam,felsefemiz Tengri öğütleri, Hedefimiz Turan,müziğimiz ezan ve Türkistan ezgileri. Son olarak ne demişti,idolüm Hazreti Ali, Bilmeyenin konuşması kadar,bilenin susması’da çirkindir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kiminin şikayeti ,kiminin ihtiyacı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kiminin şikayeti ,kiminin ihtiyacı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
____________________________________Selamlar