Mahkûm edilmiş sümbülteberler Yağmur damlalarına düşen sancı Çalınmış rüyaların rayihası Susuz yosunlar Meleklerle birlikte ağladı
Tuvalde boyanmamış resim Köhne bir teknenin sırları Pas tutan kırık zincir Gökyüzü bekler gölgesini Birkaç gün sonra Yırtık şiirler yeniden doğacak
Beyaz güvercinler havalandı Kar kokulu dağlar isyanda Ruhum Eflatun Hangisi benin bedenim Bahçede kaldı mart gülüşü Pelerinli kâğıttan sevda Nisan çıkagelse desen de Dalga dalga güz kapında
Saklama gözlerini Burnunu donduran rüzgâr Yüzünü yalayıp geçmez ki sis Başucunda kanadı kırık turnalar Ağustos kendine dön bi sor Koklarsın yanık ruh kokusunu Direnme yoldaşın Eylül’e Kavuşmana az kaldı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağustos Günlüğü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağustos Günlüğü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharsiz yaz olmadigi gibi, huzunsuz de hazan olmuyor. Bilirim ki nice sancilari cekmis hassas yuregin. En cok da sevdiklerinle sancilanmis, onlarin sevinci sevincin, uzuntusu ise seni bulmus. Ama kimse seninkini kendine katamamis. Herkese ilac olmus, kendine gelince kalmamis. Hassas teraziler gibi denge dagitmissin. Yuregin buyuk yanardaglari dindirmis bacim. Simdi agit dokulsun doruklardan ovalara. Belki nehirler caglayip alip goturur. Sen kus gibi ucmaya devam et Anka misali. Ben seyrinde, ardinda senin ucusunu seyretmekteyim...
Beyaz güvercinler havalanır Kar kokulu dağlar isyancı Ruhum Eflatun Hangisi benin bedenim Bahçede kaldı mart gülüşü Pelerinli kâğıttan sevda Nisan çıkagelse desen de Dalga dalga güz kapında
Saklama gözlerini Burnunu donduran rüzgâr Yüzünü yalayıp geçmez ki sis Başucunda kanadı kırık turnalar Ağustosun kendine dön bi sor Koklar yanık ruh kokusunu Direnemez yoldaşı Eylül’e Kavuşmasına az kaldı...
Bu güzel şiiri müzik eşliğinde okumaktan haz aldım. Emeği geçenleri KUTLUYORUM.