usulca dokundum ince bir tül arkasında bekleyen hayallere yağmur vardı ve şimşek çakıyordu kalbi hızla atan ıslak bir kedinin çaresizliğini okşadım ellerimle ve sokuldu benim kimsesizliğime ...
sonra parmak uçlarında cama hayaller çizmeyi öğrendim buğusunda damlalar akan bir nehir... içinde yıkanan yağmur suları
kelimelerin düğümlendiği yerden imdat çığlığı, nerdesin ? karanlığımın ay ışığı ,yetmezliğim ,yıldız dökülmeleri göğümdeki son şarkı ... dans edelim mi?
kaç fırtına dindirdik biz böyle ,kaç kırılgan ruha yara bantı olduk istemsizce kıyılarından yürüdüğümüz denizlerin hain dalgalarından aldık payımızı ve koparıldık içi vatan bildiğimiz sevişmelerden ...
ayak ucumda beni bekleyen bir eylül hikayesi ,hep kavuşma ertesi ayrılk sancılarına açılan kapı...
yazılmamış onlarca şiir son mavi , kapağı açılmamış bir kitabın son paragrafında yağmuru dinliyor...
kim gider kim kalır
kim özlenir kimin ellerinde kalem çizer ömrün satırlarını
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
düş'e . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
düş'e . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurban Bayramının ikinci günü Buğünden farkı yok bayramın dünü Bayramdan dönmüşüz kıbleye yönü Kurban Bayramınız mübarek olsun. ……. İsmailoğlu Mustafa YILMAZ.
......................................... Saygı ve selamlar..
Yüreğe atılmış kaçıncı zıpkın bu..
Kutlarım çokça.