usul ilerleyen bir göç var içimde ya bana doğru ya benden doğru...
l
kaç sabahın ortasına yatırdım uykularımın cellatını sövdük rüyaların gelmişine geçmişine sahiden,yokluğun ismi bu olabilir mi ? düş- ünmek düşlerin kehanetinden ummak geleceğin mutluluk masalını bir kahve köpüğünde aramak izlerini...
benim göz kenarlarımda kaç milyon çizgide eserin var sana savurduğum kahkahaların ağlama sesi ile büyümeyen çocuğun güneşli sabahlarına iliştirdiği kirazlı şapkanın gölgesinde beklerken dünleri...
fesleğen kokulu akşamlara dokunan ellerde kalmış gibi sevginin ölümsüzlüğü
kim gelirse gelsin kapının öbür yüzünde ayrılığın ismi yazılı kilidi kırık küfürlere kapalıyız diyor aklımda kalan son öfke ki senden bir de ah almıştım iadesi zaman aşımından kalbe kazındı...
ezilmiş çiğnenmiş bir salkım gözyaşının içinde saklar hayat bazen en güzelini damağında buruk lezzeti uyuşur içinde son söz ya tüm cümleler mezedir aslında üç bacaklı bir masanın hikayesinde dengeyi arar durur yumruğunun sakladığı acının biri...
yar dersin , uçurumdur atlamaya korktuğun sevdanın rengini saklar tüm çiçekler akşam vakti ,koklamaya niyetin vardır da ellerin yok uzanamazsın sesin tutuklu kalbin kör senin kör diye fısıldıyor içimdeki çılgınlığın şah damarı
senin gözlerin ferfecir şiirlerde aşk ararken göğünü ödünç almış bir yıldızın ölümünü beklersin durmadan ,her gece her geceye uzatır zincirini
dolaşır şehrinin sokaklarında dağınık gölgeler hiç biri ben değil hiç biri benden değil...
şimdi sorgulamadan geleceği akıyor ya nehir ve ben köprüleri incitmeden yeniden usul usul göç ediyorum ,nedensiz doğuyor ya güneş ve ben gidiyorum
sen gelsen de beklesen de ikilem/siz ...
öğrendik
susmalarımızın doğmamış yeminlerde kutsandığı derin bir mabedi olduğunu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kırık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kırık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk emir OKU ile başlar…
Şiirler okunacak güzellikte…
......................................... Saygı ve selamlar..