Ne acın ne de adın kalsın geriye Unuttum ismini ne diye sesleneyim ki Keskin bir uçurumdan düşmüşüm ben Bu koca boşlukla seni nasıl seveyim İçimde şüpheler, düşünceler var Aklımı aklına nasıl vereyim şimdi.
Ne yüzüm ne gözüm kalsın gözlerinde O çektiğin ellerini nasıl tutardım ben Derin karanlık kuyularda yüzüyorsun Kör olan kalbimle seni nasıl göreyim Her sokakta adın ve her caddede adımın Kirli kaldırımından nasıl geçerdim ki.
Ne yollar yaşadığın kente götürürler Ne de imkanız bir vuslat hayalindeyim Senden ve senin olduğun her şeyden Yaramaz bir çocuk gibi vazgeçiyorum Eski bir oyundan çıkmışım gibi Yarınlar için bir gerçek arıyorum.
Ne karanlığım nede aydınlığım ol Adı unutmaksa eğer öldürmekse umudu Yok etmekse ruhunu can dolu ruhumdan Hiç bir halini hatırlamıyorum bile O soğuk duvarlar ardında kal hep Depremler gibi yıkılsınlar üzerine.
Gün dediğin nedir ki gelecek elbet Gözlerin zehrederken içtiğim kadehi Kalkacağım meyhanenin arka masasından Şerefine diyeceğim bittiğin her güne Ne gizlice ne sessizce, sevgiyle Bırakacağım kendimi kıymet bilene
Mevzu unutmaksa çıkarmaksa aklımdan Kül oldun toz oldun şimdi yollarıma Her neredeysen şimdi ne yapıyorsan Üfleyip unuttum seni bir rüzgarla Ne adın kaldı geriye ne karmaşan Dualar ediyorum yokluğuna
. . .
MEVZU UNUTMAKSA - Mert Zafer CANSEVER - Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mevzu Unutmaksa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mevzu Unutmaksa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri ve şairini canı gönülden alkışlıyorum…
Beğendim…
Şiir yüce bir duygu...
....................................Saygı ve selamlar.