Olmasaydın ki ölecek miydim Uğruna küsecek miydim dünyaya Hani biraz sessizim diye Özlüyor mu görünüyorum Bir sigara yaktığım diye Seni mi düşünüyorum.
Sessizlik var çayın deminde Anlatımı yok gibi yudumluyorum Biten her şey anlamsız gibi Geçen her saat sabah oluyor Zemheri geceleri değil Güneşi selamlıyorum ben.
ismin şimdi bambaşka bir yerde Şu toprağın yanlış tarafında Tam altında yatıyor yokluğun Biraz anlamlı olsun diye Yaralı çiçekler büyütüyorum Faydalı otlar dikiyorum.
Her yol artık kendime çıkıyor Bir soluk alıyorum köşe başında Dönüyorum feleğin vurduğu yerden Bir sigara yakıyorum keyfine Bir nefes çekiyorum ki dipsiz Her şey sensiz ve tertemiz.
Kalmışım sensiz umurumda değil Olmasam ki kalbinde ne değişir Girsen ki aklıma içimde değil Binlerce kez bitmişsin gitmişim Tek kalemde kalbimden silerek Gelecek yıllara söz vermişim.
Şimdi ayrılıklar değil Yarınlar konuşuyor güle oynaya Yokluğunda adın kaldıysa da Gülüyorum dünyaya ağlamak değil İçinde bir şeyler varsa da Artık umurumda bile değil.
. . .
UMURUMDA DEĞİL - Mert Zafer Cansever - Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umurumda Değil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umurumda Değil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.