Tan vakti uyanışların çiğliğinden Telaşlı koşuşumu solukladım kapında Geceden birikmiş masallarım var Hasretlerim var dantel motifleri işleyen zamanlardan kalma Vakit dar Akşam göçü gelmeden içeri al sevgili / içeri al!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kkkkkkkkkkkkkk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kkkkkkkkkkkkkk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben böyle kısa şiirleri daha çok severim. Kısa ve öz, yerinde kullanılmış kelimeler anlatılmak isteneni yormadan aktarıyor. İşte böylesini yazmak üstün bir yetenek ve zeka gerektirir. Şermin İren'de fazlasıyla varolduğundan böylesine güzel eserler kolaylıkla çıkabiliyor. Şairi tebrik eder, saygılar sunuyorum.
şiirleriniz okudum yazılan mesajlardan da belli ki,derinliğin takdim biçimi kelimelerde saklı ,böyle yazmak için anlamak,anlamak içinde işte o derinlik lazım.sebest şiir yazan şairlerin neler yapabildiklerine açık örneksiniz,şairin ruhudu dizeleri de sınırlar koydurmaz yüreğine,tebrikler...
Tan vakti uyanışların çiğliğinden Telaşlı koşuşumu solukladım kapında Geceden birikmiş masallarım var Hasretlerim var dantel motifleri işleyen zamanlardan kalma Vakit dar Akşam göçü gelmeden içeri al sevgili / içeri al! güzel bir şiiri tebriklerimle
BİR DEFA DAHA HAYRAN KALDIM. USLUBUNDA BİR GİDİŞ KAPIYA, TERTEMİZ BİR GİDİŞ. SOLUKLANMASI BİLE SIRA DIŞI AMA MASUMANE VE YİNE SESSİZCE, KADINCA YALVARIŞ KAPIDA.
Tan vakti uyanışların çiğliğinden Telaşlı koşuşumu solukladım kapında Geceden birikmiş masallarım var Hasretlerim var dantel motifleri işleyen zamanlardan kalma Vakit dar Akşam göçü gelmeden içeri al sevgili / içeri al! ................... güzel duygulardı yüregin ezgisi şiir başarılar