(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vvvvv şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vvvvv şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anladınız değil mi bu şiirin kurgusundaki konuyu... Hadi düşünün, göğsümde sakladığım kuşu ve suçunu... Ne yani rüzgar mı suçlu oksadı diye saçımı Ah be kuşum, kimdir bu ateşböcekleri.
fertom tarafından 7/2/2008 1:38:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Neden göğsünde kuş sakladığını Ve ateşböceklerini bu kadar kıskandığını ustaca türk şiiri adına tebrik ediyorum arkadaş.................bu mudur ...............
işte okuyunca ben de böyle serbest yazmalıyım diyorum..ama hece daha uygun bana..anlıyorum sizin bu güzel şiirinizi okudukça kendimi..ve serbestin güzelliğini...sagolun efendim..bu hemşehriniz sizinle gurur duyuyor...inanın...kutlarım...teşekkürlerim çok... not. AKS TV ile ilgili yazınızı bu akşam fark ettim ve yorum yaptım...teşekkürler...sevgi ve saygımla...selamlar...
şiir sevenlerin şiirle şairle sazla sözle buluştuğu " GECENİN KANATLARI ALTINDA" adlı tv programı AKS TV de .
cumartesi akşamları saat 22:00 da sizlerle buluşmaya devam ediyor. oldukça fazla izleyici kitlesine sahip program uzman sunucu ve kadrosuyla beyeninize sunuluyor. tanınmış kabul görmüş şair ve şiirlerinin dışında amatör şairlerin de sesi oluyor. şiirlerinizi yollayıp yorumlata bilir kitaplarınızı tanıtabilirsiniz. bu programın siz şiir sevenlere belkide iyi neticelere vesile olacağını umuyorum. program samsun ilinden canlı olarak yayınlanıyor.
ayrıca bu özel programın yöneticisi ve sunucucu olan arkadaşımız sitemizde bizlerle. -geceninkanatlarıaltında- adı ile arama yaptığınızda kendisine ulaşıp iletişime girebilirsiniz.
teşekkürler.
not:dileyen arkadaşlar benimle de irtibata girebilir.
sermin iren
sermin iren tarafından 6/3/2008 5:25:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
selim bey, şiir-le-ri-me olan hayranlığınız devam eder umarım... ama sadece şiirlere. tanımak mı istiyorsunuz. buyurun! ben burdayım şiirde sadece şiirde! başka hiç bir yerde!
Akla düşen kelimeler sıralı bir şekilde yüreğe gönderilir. Yürekte mayalanır, süslenir ve oradan parmaklara giderler. Parmaklardan da bir dokunuşla sayfalara akarlar kimine acı kimine tatlı bir kıvamda. Anlayacağınız üzre içten değil, için en derin yerinde hazırlanır kelimelerim ve özenli bir çalışmadan sonra sunulur yüreklere. Siz böyle güzel yazın, iç işçilerim boş kalmasın, sürekli üretsinler böyle güzellikler karşısında. Saygılar bizden...
Bir dev’in serptiği kuş kırıntılarıdır ayakuçlarında ki Sahte bir dokunuştur sağ omzunda ki ben’e
Ismarlamadır gecelerin! Bitmeyecek bir kinin nakışıdır, boynunda taşıdığın
Aslında her soyunuş İdam sehpasına yeniden çıkıştır Ve dev’in yumruklarıdır sayısız intikam topladığın
Yeni günahlara yumar kuş sapanı gözlerini Arsızlığı meme uçlarında dolaşır Annenin işlediği yastığa gömer terli başını Sen! der; başını… Daha sıkı kapat, daha sıkı, daha sıkı
Rüzgaaaar! Ne zaman okşayacak saçımı?
Bilmezler!
Neden göğsünde kuş sakladığını Ve ateşböceklerini bu kadar kıskandığını .................................................. ŞAİRLE İMGELERİN DANSIYDI ŞİİRİ KULLANAN
Neden göğsünde kuş sakladığını Ve ateşböceklerini bu kadar kıskandığını ........... kardelenlerin dudakları Şimal rüzgarlarıyla çatladıkça ; öğrenecekler kuşları neden sakladıklarını...
ama bulduğumda da bir o kadar seviniyorum...