Ayazlara tutunursa avucumda tutamadığım elin Omuz vurur sensizliğe güneşin tozkoparan hırçınlığı Aklıma düştükçe geri adım yürüyüşün Saklanırım yılları parke taşı olarak dizdiğim Yüreğimin yitik kentine.!
Bağlama çalan acılarımın tınısıyla Gönül sırlarımı yırtar sözlüm olmuş mektuplar Rüzgarlara devrilir baş yastığım Saklanır gözlerimin arkasına Gönlümle oynaşan serçeler Karanlık duygularıma inkarımda renklenir Senli rüyalar biter Bulutların beyazına düşman olur geceler.!
Susun konuşmayın ölü noktalar Gözlerinde başaklanırken menekşe kokulu toprak Aysız gecelerden toplarım yüreğimi Rüzgar gülü savrulur kaygılı bakışımda Dilimde son çeyrek sözlerin izdüşümü.!
Ses duvarlarını örerken akşamüstü ezgisi Açılır yastığıma gömülmüş rüya penceresi Yaşamımdan uçan son ihtimal kuşları Tutunur gökyüzüne dayadığım merdivene.!
Gecenin kalp atışları uyandırır bedenimi Özlemin tutar elimden peşinden sürükler beni Parlar gecenin terkisine bağlı saç tellerin İmkansızlığın düğümleri çözülür Gönül bahçemde açar aşk alazı vuslat gülleri.!
Sensizliği paylaşır yanağıma süzülen göz suyum Dudağımın ayazına değmek istemez damlalar Sensizliğin sessizliğini yaran gecenin türküsünde Hasret var, hicran var hüzün var!
Ne senli nede sensiz oluyor gönlüm Kılıç kalkan sahramı yakarken güneş Aşk gezginlerinin ayak tozu gibiyim, Bende ömür yarı, günler,geceler yarı Mavi masal yağmuru sararken gizli kentimi Dağlarımın albatrosu gölgeler yarınları .!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......Mavi Masal Yağmuru....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......Mavi Masal Yağmuru....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık usta
_____________________________Selamlar