Beni en çok şiirler anlar Her biri yar dokunuşlu Her biri güneş yaldızlı.!
Kaybolsam da geçmişinde Sesimde son söz olsan da Boşluğumda kalsam da yapayalnız Göz koltuğuma oturur bir anı!
Beni en çok romanlar anlar Tek bir hece ile alıp bulur beni Kimi zaman buğuludur Kimi zaman tazelenir yaşamın rengi Titrerim kagıda dokunan kalem gibi Güneş görmemiş odamda dolaşır adımlar Resimler iner anılardan Gölgelerin dansını izler, üç gün önceler!
Beni ancak sevenler anlar Söylemeden gözler her biri destan Sessiz harfler mütavazi ve suskun Vuslat sözünde yeminler aynı renk Gözlerde tellenir dumanlanan bakışlar.!
Basİt bir aşk mıydı bizimkisi söyle Özür diyorum geceler sizden Yıldızlardan kopardığım hayaller kaldı boşlukta Özür diliyorum gözlerim sizden Endamına yandığım güneş yangınmış meğer Başkaldıran duygularım kalbimde sızı şimdi!
Adını yazdığım ağaç, yaslandım yüreğine Al beni götür uzak ormanına Al beni götür uzak ölümlere.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Al Beni Götür Uzak Ölümlere şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Al Beni Götür Uzak Ölümlere şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
________________________________________Selamlar