Okuduğunuz şiir 27.4.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Gölgemizde Dirimiz (İçimizdeki Ölü)
Bünyeye ağır gelen yürekte ince sızı Sadrımızda yükselir nice efkârlı dağlar Öfke, umut birlikte yığdıkça imkânsızı Dost ve düşman yurdunda konar göçer otağlar
Uçurumun dibinde kuşkuya düşen benlik Esir aldıkça bizi aynalaradır şenlik Biz; zamanın içinde yaşam; bize dikenlik Çabamız elimizden tutup hayata bağlar
Siyah beyaz tenliymiş kimseyi ayırmadan Dağda kurdu kekliği çiçeği kayırmadan Sevgi ilinde küsüp kafayı sıyırmadan Ters gidene direnir düzlükte coşup çağlar
Kıymet bilenle taşır vefanın sandığını Kötü günde anlıyor yanında sandığını Eskiden aldırmazken sonra usandığını Gönlü yoran herkese giden yıllara ağlar
Asiliğe aşına ruhumuz karakolda Aklarken dertlerini saklar kendini çulda İnsanlığımız garip gölgemiz tenha yolda İçimizdeki ölü dirilmemizi sağlar...
Nezahat YILDIZ KAYA
Edebiyat Defteri’ne ve sayfamı ziyaret eden herkese teşekkür ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günün şiiri olmayı hakkıyla hakkeden bir şiir. Kardeşimi gönülden tebrik ediyor sonsuz başarı dileklerimi iletiyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Biz görelim Mevlam neyler Neyler ise güzel eyler Hak düşünen Hayır söyler Şerden uzak hayır eyle ------------------‐----‐--‐‐------------ Hak yaşatır olayları Bununla sınar kulları Haktır Hakikat gülleri Sen gönlünü bülbül eyle =========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Öncelikle geç cevap verişim için elimde olmayan nedenler sebebiyle özür dileyerek dikkatinize, şiire değer verişinize tebriklerimle , sözümü ve klavyedeki eksiğimi tamamlayışınıza teşekkür ediyorum. Varolun, saygıyla selamla.
Her umuda yolculuk, niyet ederek başlar Gerisin bilen Hüda, yorulan da yavaşlar Senlik benlik de nedir ? Bitsin artık savaşlar İçimizden sedalar, duysun bizi bu dağlar.
Tebrik ederim güzel yüreğinizi. Çok güzel bir şiir okuttunuz.
Saygımla selamlarımla.
Ahmet KARA tarafından 4/27/2019 10:36:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Varlığımızın yoksunluğu ve diri bir teamül. Şafağın hüküm sürdüğü dinginliğin de iz düşümü. Meylettiğimiz güzellikler aşkın diğer adı ve özlemle sevgiyi besleyip şiar edindiğimiz. Günden yarına uzanan. Aşkı hitap bilip esiri olmadan nefsin hoşlukla güzelliklere inanmak ve güzel kılmak hayatı.
Sevgili Nezahat Hanım, özgün ve değerli kaleminizle derinlerde çok ulvi bir yolculuk yaptık bu anlamda çok teşekkür ediyorum.
Geceme eşlik etti ve mutlu kıldı varlığınız dilerim ki güne damgasını vurur.
Sizi ve kaleminizi çok çok seviyorum asil yürekli dostum.
Yüreğinize sağlık Nezahat hnm
Kaleminiz daim olsun Tebrikler.👍