sarı saçlı derin siyahmavi kocaman bakar gözleri cesur ve yalansızdır sözleri
acılar görse göz bebekleri bayram yeri gibi yürekleri çığ gibi çırlangıç sesleri tükenmesin umudun eserleri
Mustafa Kemal’i izlediler
kim hainse ezdiler rüzgâr gibi sezdiler aç ve yoksul gezdiler ve bir Vatan cephesini siper siper can vererek dizdiler bu bayram bizim bayram armağan edenler sanma ki sessizdiler bu bayrak bizim bayrak emanet eden o şehitler kefensizdiler...
üzülme çocuk bayram senin bayramın dünya senin gün senin yüreğini dinle gülümse uyanınca sabaha fırla yatağından
üzülme çocuk her gün bitimi bir şey daha öğreniyorsan ömrün güzel arkadaşlıklar kazandırıyorsa varsın olmasın çok paran zarafet bilgiyledir
üzülme çocuk eskiden de vardı Atatürk’ü sevmeyen eskiden de vardı yobaz hokkabaz yenisi tepinsin dursun senin bayramın yüreğindedir
üzülme çocuk mutlak göçe bir adım daha yaklaşmış olsan bayrağınla bir tek fotoğraf bile paylaşmışsan ve yüzündeki gülüşü yüreğinle doyasıya yaşamışsan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ve çocuklar...3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ve çocuklar...3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kaba tabirle ben de bir yobazım galiba:) Ama ben yüz metreyi en iyi koşan çocukları da, yürüyenleri de, duranları da sevdim. Ben bu halkı, bu halkı oluşturan her rengi, her bireyi sevdim. Yanlış bulduğum davranışlar, yaşam biçimleri oldu evet. Gençken bireylere takılır, bireyleri severdim, yaşlandıkça bireyleri sevdim ama fiillerini tasnif etmeye başladım.
Şimdi ben yeşili de, kızılı da, maviyi de, kırmızıyı da seviyorum ama onlara atfedilen, onlar adına yapılan yanlışları (kendimce) sevmiyorum...
Sizi önemsediğim için, şiir emekçiliği yaptığınız için sohbet ettim kısaca. Yoksa çok önemli değil bana yobaz denmesi:)
sana taş atana sen gül uzat değerin kokmuş'sa et tuz at ama tuz kokmuş'sa ne çare çıkar kanlı yüreğini zalımın kafasına kafasına at ve rüzgar kanatlı atlılar gibi geçiyor hayat...
"üzülme çocuk eskiden de vardı Atatürk’ü sevmeyen eskiden de vardı yobaz hokkabaz yenisi tepinsin dursun senin bayramın yüreğindedir"
Tebrikler şairim. Eskiden bu kadar başı boş değildi "Atatürk'ü sevmeyenin" şimdi gemi azıya aldı, dörtnala koşuyor. Dur diyen yok. Sitemimiz ona. Yoksa bu topraklarda hain biter mi? Sevgi ve selamlar.
Kalemin güzellikeri yazmak istemiş ve yazmış...
Beğendim...
............................................... Saygı ve selamlar..