Uçabilseydim düşlerinin kadını olurdum Rüzgarım olur muydun eteklerime tutunan Saklanır mıydın yağmur kokulu kırlarda Yazılan kaderimin son cümlesi sen desem Olur muydun.!
Ruhumu seyretmen için Yosun kokusundan sonsuzluğa uçar Anlatırdım sana bahara hazırlanan aşkımı Son gözyaşımda serçe olduğuma aldırmadan .!
Sesinin son cümlesi olabilseydim Kelimelerinde rüzgarımla savrulur Sende beni arar koymazdım son noktayı Salınan gözyaşıma tutunur muydu bakışların.!
Kuş olabilseydim konardım omuzlarına Yağmurum olur muydun orman türküsünde .!
Güller ağlarken sensiz zamana Unutulmanın suyunu dökerdim kör kuyulara .!
Sitemleri yakardım dilimde Ya da hasrete tek nokta koyup Yürek denizimden kanatlanır Dalardım ummanın derinliğine .!
Köşe başı sokak lambası olmak isterdim Ay ışığına uzanan gölgeni seyretmek için .!
Utanırdı güneş gölgesinden Her adım sen her köşe başı bir vuslat Erik çiçeklerine düşen karlar gibi Hazan dallarında atardı bu kalp Ayazın eylül gözlerine aldırmayıp Kardelen aşkına Mehtabı gözlerinden toplayıp Uyanmazdım rüya ülkesinden .!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Ayazın Eylül Gözleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Ayazın Eylül Gözleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.Olmasın kötü bir kelam ...İyilik yazsın her kalem .....Dost dosta versin bir selam .......Muhabbet yazsın kalemler :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle
:Hayırlı :::Başarılar diliyorum :::::Kaleminiz susmasın :::::::ÜSTADIM :::::::::SELAM VE DUA İLE