sevmek seni kara gözlüm anbean! ..ana sığmayan bir damlanın göz(esin)den akıp nehirler boyu yol alması ummana!
seni düşlemek külyanığım, kırılan kilit gibi açılmayan kapıda! tutulan güneş, ay misali gökyüzünde kaybolmak; arş ile arzın gizinde...
son duam gözü karam! son duam sen! ellerim semaya açılmış kanatları bir serçenin maviye çizilen bulutun dalga dalga dağılması rüzgarda açan göğkkuşağısın renk görmemiş ömrüme!
ah sen! son nefesim! sarmışken yaralarımı kabuk tövbeliyken uçmaya ağrıyan yanını ben ağrıyan yanımı sen bilip bugünden yarına bir tek senin göğ(s)üne açtım kırık kanatlarımı!
ölmek sana canharbim ölmek! gecenin duldasında sus biriktirmek içimin beyazına kırmızı giymek seni!
titrek bir alevin içimde harlanması değdiğinde soluğun soluğuma! ..ateş ne bilsin yanıp yanıp su kalmayı, su`ya sor bulut olup yağmayı, canyanığım!
ah ellerinde Anadolu´yum! eğilen başaklar kadar dolu avuçlarında dokun dökülsün tane tane, harf harf, içim içine!
mavinin iştahıyla aştığım bulutlar yağmur... şimdi; sıcak bir düş misali sarıl, yayılsın gökyüzünden yeryüzüne düşkuşağım, yedi renk yedi iklim beni içinden bağır!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kül`den 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kül`den 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelime ile muhteşem Bence, edebiyata düşen günün şiiri Laf aramızda sevgili şairem Yüreğinzde yakmışınız adeta güneşi Kutladım naif yüreğinizi,mahir manidar kaleminizi ve Sizi Aşk ile efendim * * * * * * * * * *
mavinin iştahıyla aştığım bulutlar yağmur... şimdi; sıcak bir düş misali sarıl, yayılsın gök yüzünden yeryüzüne sağanağım yedi renk yedi iklim beni yüreğinden çağır harikaydınız çok beğendim duygu inikasınızı tebrik ediyorum saygılar efendim
Bütün suç anneannemin, akşamları biraz gürültü yaptıkmı bizi etrafına toplar hikayeler anlatırdı... Gerçek sevgiyi, sadakatı, doğruluğu vs. içeren. Kıssadan hisse çıkardığımız hikâyeler...
Sanırım dedikleri doğru; 'sen aşka aşıksın" diyenlerin yalancısıyım. Evet, ben aşka aşığım lakin harbiden, duya duya gerçek sevgiye... Sorun bende yani, takılmamalı:)))