(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÖNETMENE RiCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÖNETMENE RiCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"de" sorunu.. Umursamıyoruz ama, virgülün yer değiştirdiğinde bıraktığı tahribat gibi, anlamı ve anlatılmak isteneni alıp götürdüğünü görüyoruz bu başa bela "hali"...
Güzel şiir, lezzetli bir pes ediş, çok az ironi...
Yönetmenim.. Son sahneyi verin ellerime, susturun icimdeki çılgın kadın sesini Bu oyun bitmeli, ben artık yokum, Yoruldum.. ************************* Seçmeyi seçilmeyi hakeden dizelere selam olsun.Hayat bir oyun yaşamak sahne bizler oyuncularız evet ve bir kadın figüranız bu keşmekeşte tebrikler şaireme saygılarımla NeNa
adak ağacına bağlanan siyah kurdela. Kadın boynum da urgan Zoraki okutulan sufleler… Hadi çok mutluyum de/hadi gülümse.. .............
Yönetmenim.. Son sahneyi verin ellerime, susturun icimdeki çılgın kadın sesini Bu oyun bitmeli, ben artık yokum, Yoruldum.. ****************************************** Günün şiirine diyecek birşey bulamıyorum... İçim çok çok acıdı... Gerçekten kuklamıyız? mÜCADELE ETMEĞE DEVAM EDECEZ. YORULSAKTA...ellerinize sağlık...
Dün tam bu şiirin ortalarındaydım ki sürem bitti...(İnternet cafedeydim her zamanki gibi) Şiir yerini bulmuş...Bu vesile ile tamamlamakta nasip olsu....
Şükrü Erbaş'ın Derin Kesik adlı şiir kitabı vardı...Kitabın adını duyar duymaz acı duymuştum; bu şiiri okuyunca da derin acıların yıllar sonra anımsanan biçimiyle tanıştım. Verziyonlarını hemen herkes yaşıyor, ama siz değişk ve güzel dillendirmişsiniz. Kırmızı kurdele gülünüz olsun...Tebrikler ....
ve nihayetinde acılarını şiirleştirebilen bir şairi daha burada görmek mutluluk verici bebek şiirinden beri yıldız parlak isminin şiirsel bir yükselişte olduğu takip edenlerce malum (gerçi o şiiri kaç kişi okudu bilmiyorum ama) ve şimdi tarzını oturtabilmiş olmanın özgüveniyle imgeye göz kırpar bir şekilde şiirinin içine serpiştirdiği imgelerle güzel bir çalışma ortaya çıkmış
hak ettiği yerde şiir hak ettiği şekilde... kutlarım şair..bu şiiri burada görmek...güzeldi.. başarının devamı dileğiyle
*Gözlerin buluta komşu dedi ,saçlarimdan geçerken rüzgar- saçlarımdan *Sana binlerce yagmur damlasının- yağmur *Ölüm koluna takmis sevdami- takmış sevdamı *Bahcemde son tebessümümü dermekte… -Bahçemde *zerresi ziyan olmamış binbir dua - bin bir *adak ağacına bağlanan siyah kurdela.- kurdele *susturun icimdeki çılgın kadın sesini- içimdeki *Kadın boynum da urgan - da birleşik olursa...
Güzel şiir tebrikler...
Hatalar klavyeden olabilir ama düzeltilebilir elbet… .. Nokta imlada yoktur birde… Şiirle
siz Yıldız'ı düzeltmişsiniz Ebru da sizi düzeltmiş, ben de Ebru'yu düzelteyim.. -"tanıdığın" ve "tanımadığın" diye iki tür insan var Ebru, bunu ayrıntı olarak görme..
Ebru Hanım ne yapmaya çalıştığınızı anlayamadım ama, ben sadece Yıldız Hanıma düzenleme için attım, size neden sıkıntı oldu onu da anlayamadım... Muhatabım siz değilsiniz… Teşekkürler.
Hayatımız hep bir sahnede geçti ama bir türlü suflörü ve yönetmeni çiğneyip kendi istediklerimizi söyleyemedik. Üstelik canlandırdığımız karakter nefret ettiğimiz bir adama/kadına aitti biz bu değildik kimse bizi anlayıp öğrenemeden neredeyse oyun bitecek - Merak ediyorum acaba yıldızlar da mı rol yapıyor? Şayet öyleyse bizim gibi derdini saklayıp nasıl gülümseyebiliyorlar geceye
Belki de dram buydu şiirde
sevgilerimle
kardanadam tarafından 6/11/2008 1:41:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Umursamıyoruz ama, virgülün yer değiştirdiğinde bıraktığı tahribat gibi, anlamı ve anlatılmak isteneni alıp götürdüğünü görüyoruz bu başa bela "hali"...
Güzel şiir, lezzetli bir pes ediş, çok az ironi...
Kutlarız efendim şairimizi.